Domagoj Davidović, Proximity Zagreb, o sudjelovanju u Zelenoj ideji

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

davidovic02_dap_291013

Pixell

Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja?

Apsolutno. Mislim da je spajanje nečeg iskonskog poput proizvodnje hrane i marketinške industrije dobar spoj jer može uistinu generirati dobre ideje, i još važnije – dobre rezultate. To je vrlo izravan način prikazivanja dodane vrijednosti koju marketing pruža i u ovom slučaju je to još lakše vidljivo budući da se radi o uistinu generičkim proizvodima koje od samog početka treba “upakirati” za nastup na tržištu.

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

Proximity Zagreb je početkom godine interno pokrenuo niz inicijativa kako bismo postali “zelenija” agencija – od programa recikliranja, zamjene papirnatih ručnika platnenima, energetski učinkovitijim galonima za vodu i sl. Ovaj projekt nam je zato nekako prirodna nadopuna i nastavak naših internih aktivnosti. Naravno, sve naučeno na vlastitom primjeru sigurno će biti i dobro iskorišteno u suradnji sa zelenim proizvođačima.

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu?

Do sada smo radili uglavnom zelene projekte za veće klijente i to u sklopu njihovih aktivnosti društvene odgovornosti. Ovakvu suradnju s malim proizvođačima još nismo imali i jako se veselimo što ćemo neku od njih realizirati uskoro.

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?

Naravno – zato se time i bavim. 🙂 I prije sam već koristio pojam “dodana vrijednost” i marketing to treba biti. Na razini agencije, osim priključivanja Zelenoj ideji, i samostalno iniciramo neke pozitivne projekte poput suradnje s Udrugom slijepih u sklopu koje ćemo nastojati osposobiti slijepe osobe za radno mjesto u agencijama.