HURA otvara prijave za novo izdanje Europskog oglašivačkog certifikata (EAC)

Zagreb, 5. studenog 2014. - Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) otvara prijave za novo izdanje Europskog oglašivačkog certifikata / European Advertising Certificate (EAC)

  • Jedini program za strukovno certificiranje mladih profesionalaca iz područja tržišnih komunikacija u Hrvatskoj s međunarodnim priznanjem

eaca_certificate_logo_rgb_awZagreb, 5. studenog 2014. – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) otvara prijave za novo izdanje Europskog oglašivačkog certifikata / European Advertising Certificate (EAC), jedinog programa za strukovno certificiranje mladih profesionalaca iz područja tržišnih komunikacija u Hrvatskoj koji je priznat i odobren kao relevantno sredstvo vrednovanja na međunarodnoj razini. Ovogodišnje izdanje EAC-a donosi poboljšan i unaprijeđen program s naglaskom na strateško planiranje i kreativnost te mogućnost pristupa predavanjima putem mobilnih telefona.

EAC program edukacije nudi širok i općenit uvod u tržišne komunikacije za agencijske početnike te im omogućava usvajanje teorijskih i praktičnih znanja koja su primjenjiva u svakodnevnom radu. Cilj programa nije samo učenje nego i inspiriranje jer se polaznike nastoji potaknuti na dublje razumijevanje komunikacijskog procesa i tržišnog okruženja. Program je u potpunosti prilagođen polaznicima te se bazira na interaktivnim sadržajima kao što su e-nastava, video poduke, kvizovi znanja, diskusije i praktični zadatci.

U protekle dvije godine kroz ovaj program je prošao veliki broj mladih profesionalaca iz Hrvatske koji su postigli zapaženi uspjeh i pokazali veliki entuzijazam za usvajanje novih znanja i napredovanje u struci. “U Hrvatskoj je EAC program dostupan isključivo članovima HURA-e koja provođenjem ovog jedinstvenog programa želi omogućiti usklađivanje znanja naših mladih profesionalaca s europskim standardima, podići razinu stručnosti u agencijama i osigurati uvjete za bolji tržišni standard. Nadamo se da će i ove godine interes biti velik te pozivamo sve zainteresirane da se prijave za sudjelovanje i naprave veliki korak u svom profesionalnom razvoju”, izjavila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e.

Program sastoji se od 30-35 sati besplatnih online predavanja što ih čini dostupnima velikom broju mladih profesionalaca. Nakon toga polaznici mogu pristupiti ispitu kojim se stječe vrijedan EAC certifikat, a koji će se održati 26. ožujka 2015. godine.

Za prijave i više informacija posjetite http://certificate.eaca.eu/

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprjeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 30 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

EACA:

Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) je organizacija sa sjedištem u Bruxellesu koja predstavlja integrirane oglašivačke i medijske agencije te nacionalna udruženja agencija u Europi. EACA promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.