Jamnica – Nova kampanja i novi slogan “U svakom trenutku”

Jamnica u 2018. godini slavi svoj 190. rođendan. Jedan od najdugovječnijih i najomiljenijih hrvatskih brandova za slavlje se pripremao radno, razvijajući novu komunikacijsku platformu za gaziranu mineralnu vodu Jamnica.

U tome im je pomogao novi kreativni partner, ZOO agencija koja će sljedeće tri godine služiti kao lead agencija za najpopularniju hrvatsku mineralnu vodu.

U suradnji s odjelom marketinga Jamnice, ZOO je bio zadužen za razvoj nove komunikacijske strategije. Komunikacijski teritorij koji je do sada bio vezan pretežno uz hranu i funkcionalne benefite, sada je proširen i na brojne druge situacije u kojima se pije Jamnica, a time i na ciljne skupine koje do sada nisu bile u komunikacijskom fokusu, a koje vole piti Jamnicu i uživaju u njoj. Stoga sada nova komunikacija Jamnice uključuje tradicionalne trenutke konzumacije, poput onih uz hranu i vino, a dodatno su nadopunjene novim prilikama za osvježenje. Kako bi bile što vjernije prikazane, odlučeno je nakon dugo vremena, Jamnicu vratiti glazbi, ovoga puta na suvremen način. Kroz formu mjuzikla Jamnica, brojne situacije svakodnevice čini vedrima i raspjevanima svojom prisutnošću. Osim pjevne melodije, tu su i stihovi u rimi s kojima će se, lako poistovjetiti svi potrošači. Proširenjem komunikacijskog teritorija, bilo je potrebno definirati novi slogan, koji sada glasi: “U svakom trenutku”.

Nova komunikacija Jamnice postala je raspjevanija, opuštenija, zabavnija, spontanija i prisutnija. Zaokret su prepoznali i potrošači koji su novi spot nagradili velikom količinom pozitivnih komentara na društvenim mrežama.

Pogledajte kako izgleda novi TVC za Jamnicu, koji predstavlja početak novog komunikacijskog smjera za Jamnicu i početak suradnje između Jamnice i ZOO agencije.

Jamnica tim:

Zvonimir Seki, direktor marketinga; Kristina Hustić, brand managerica; Matea Milinović, product managerica; Marija Jelić, PR managerica; Ante Đorđević, digitalni specijalist; Matea Maršić, account manager; Marin Ostojić, kreativni direktor; Danijel Mahović, kreativni direktor; Dunja Huber, copywriterica; Kristina Reksa-Novak, dizajnerica; Ana Zidar, dizajnerica.

TV spot:

Nevio Marasović, redatelj; Sven Pepeonik, DOP; Švenk, produkcija.