Otvorene prijave za EACA International Advertising Summer School 2018

Tečaj u organizaciji EACA-e, u čijem je članstvu i HURA, odvija se u razdoblju od 2. do 6. srpnja 2018. u Beču.

International Advertising Summer School prilika je studentima i mladim profesionalcima da se upoznaju s industrijom tržišnog komuniciranja te za klijenta rade na kampanjama u međunarodnim timovima. Prijave su otvorene od 8. siječnja, a novosti za ovogodišnje izdanje ima mnogo.

Jedna od njih je pet novih trenera predavača; John Delacruz iz oglašivačke škole Miami Ad School, Dominika Dworak iz tvrtke Communication Lab, Elissa Telfer iz tvrtke Telfer Associates, Peter Rudge iz tvrtke Duckrabbit i Dalia Lourenço.

Ovogodišnja ljetna škola stavlja jači fokus na kombiniranje teorije s direktnim učenjem, grupnim vježbama i studijama slučaja, a radionice uključuju primjere koji prate najnovije trendove i usmjereni su na razvoj u industriji. Ujedno, sudionici će imati prilike detaljnije istražiti temu po vlastitom izboru tijekom šestosatne radionice s trenerom u okviru programa zvanog “Specialisation Day”.

Ova EACA-ina inicijativa bila je nominirana za nagradu “Best Training Initiative” od strane European Association Awards, koje nagrađuje udruženja koja streme napretku te postavljaju standarde za i u ime svojih članova s ciljem postizanja istinskog učinka.

Za članove HURA-e i EACA-e osigurana je povlaštena cijena u iznosu od 650 eura za prijave predane do 15. svibnja te 750 eura za prijave predane do 15. lipnja.

Više o prijavama saznajte na www.eaca-inspire.eu/summer-school/