Poznati finalisti IMC European Awards 2013

Ukupno 45 radova odabrano je među finaliste ovogodišnjeg IMC European Awards natjecanja za najbolju integriranu marketinšku komunikaciju.

imccUkupno 45 radova odabrano je među finaliste ovogodišnjeg IMC European Awards natjecanja za najbolju integriranu marketinšku komunikaciju.

24 agencije iz 6 zemalja odabrane su kao finalisti, redom sve pobjednici nacionalnih natjecanja, a za selekciju radova bio je zadužen žiri u kojem se nalaze marketinški profesionalci iz cijele Europe. Sve prijave i žiriranje rađene su putem stranica www.imcceurope.com.

Među finalistima, UK prednjači s 19 finalista, a slijede Nizozemska s 10 i Belgija s 8 finalista. U finale su prošla i četiri rada iz Češke, tri iz Irske i jedan iz Španjolske. Organizatori izdvajaju agencije BBDO (Belgija), Geometry Global (UK), Ogilvy & Mather Amsterdam (Nizozemska) i Publicis Group (Irska) koji su dobili po tri nominacije svaki za svoje kampanje “Ethias Neigborhood Fixers”, “Triumph Essence Launch at Selfridges”, “Why wait until it’s too late” i “When it rains it pours”.

The IMC European Awards otvorene su za prijavu pobjednicima nacionalnih natjecanja u 9 zemalja članica Integrated Marketing Communications Council of Europe a organizator je EACA, u suradnji s IMCC i uz podršku WARC-a i Adforuma.

Više informacija dostupno je na www.imcceurope.com.