Rekordan broj prijava na natjecanje Euro Effie 2016

Završilo je žiriranje prvog kruga Euro Effie 2016 natjecanja u kojem su predselekciju žirija prošle 43 kampanje postavši time ovogodišnji finalisti natjecanja. Euro Effie ove godine obilježava 20. godišnjicu te ujedno bilježi rekordan broj prijava, čak 30% više nego 2015. godine.        

Na vrhu liste finalista nalazi se Ujedinjeno Kraljevstvo s 20 radova te Njemačka s njih 8. Ostali radovi dolaze iz Danske, Francuske, Irske, Rumunjske, Slovačke, Španjolske i Ukrajine. Detaljni popis finalista možete vidjeti OVDJE.

U prvom krugu žiriranja, o finalistima je odlučivalo i dvoje hrvatskih predstavnika: Vanja Vaniček, direktorica marketinga Zagrebačke banke i Kristijan Gregorić, izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku.

Pobjednici ovogodišnjeg natjecanja bit će odabrani 30. lipnja, na žiriranju drugog kruga kojim predsjedava Dan Burdett, Snickersov Global Brand Vice President. Proglašenje pobjednika održat će se 18. listopada 2016. na ceremonijalnoj dodjeli nagrada u Bruxellesu.

Od 1996. godine, s ciljem nagrađivanja efikasnosti u marketinškoj komunikaciji, natjecanje Euro Effie organizira EACA (Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje), čija je članica HURA koja organizira nacionalno Effie natjecanje u sklopu festivala Dani komunikacija.

Više informacija možete pronaći na www.euro-effie.com.