U žiriju ovogodišnjeg SEMPL natjecanja troje hrvatskih stručnjaka

O najboljim medijskim strategijama koje čekaju prestižne nagrade Sempler, ove će godine odlučivati žiri od devet članova među kojima su poznati medijski i marketinški stručnjaci iz Adriatic regije.

zirijaO najboljim medijskim strategijama koje čekaju prestižne nagrade Sempler, ove će godine odlučivati žiri od devet članova među kojima su poznati medijski i marketinški stručnjaci iz Adriatic regije. Predsjednica žirija je Vesna Beganović, osnivačica i direktorica medijske agencije Via Media iz BiH. Osim nje, prijavljene medijske projekte ocjenjivat će i troje hrvatskih stručnjaka – Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor hrvatske reklamne agencije Señor, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorica digitalne agencije Proximity Zagreb i Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba.

Pozivaju se sve hrvatske medijske i reklamne agencije kao i klijenti da prijave svoje najbolje medijske projekte i bore se za zlatne nagrade Sempler u šest natjecateljskih kategorija i glavnu nagradu Veliki sempler, koja se dodjeljuje najboljoj medijskoj strategiji protekle godine. Vaše radove možete već sada prijaviti na natjecanje na stranici konferencije SEMPL. Ponuđene kategorije su: strateška primjena media mixa, inovativna primjena komunikacijskoga kanala, najbolja ciljana akcija, najbolja iskustvena akcija, najbolji izbor digitalne okoline i najbolja akcija na društvenim mrežama. Rok za prijavu je 3. 11. 2014.. Za više informacija posjetite www.sempl.si.