Eva Mladiček izabrana za novu stalnu članicu Suda časti HURA-e

Na 7. Skupštini udruge HURA, održanoj 17. prosinca, jednoglasno je izabrana nova stalna članica Suda časti Eva Mladiček iz agencije Izone.

Operativna direktorica u agenciji Izone Eva Mladiček po struci je magistra psihologije, a u Izoneu radi više od 7 godina. Trenutno je više usmjerena na ljude i posao unutar agencije, no još se uvijek uključuje u strateška planiranja te neke kreativne procese. U slobodno vrijeme bavi se aktivizmom vezanim uz pitanja ljudskih prava, ponajviše ženska i LGBTI prava, a ove je godine završila i Mirovne studije u CMS-u, gdje se o tom području dodatno educirala.

Izborom u Sud časti HURA-e, Eva se pridružuje Nevenu Jacmenoviću, direktoru agencije Nivas, koji je ujedno i Predsjednik Suda časti te Luki Dubokoviću, direktoru agencije BBDO i stalnom članu Suda časti. Na toj poziciji Eva će zamijeniti Marka Likića iz agencije Imago Ogilvy, kojemu su svi članovi HURA-e zahvalili na velikom doprinosu i izvrsnoj suradnji.

Sud časti, sukladno misiji HURA-e, djeluje kao samoregulatorno tijelo, ima pravo i obvezu da među subjektima tržišnog komuniciranja, bilo na inicijativu članova Suda časti, bilo članica HURA-e ili pojedinih sudionika na tržištu RH, pokreće, raspravlja i donosi mjere samoregulatorne naravi u cilju poboljšanja prakse tržišnog komuniciranja u Republici Hrvatskoj.

Nadležan za rasprave, odluke i presude o osnovanosti prigovora podnesenih protiv kršenja odredaba Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja HURA-e (Kodeks), Sud časti donosi stavove i smjernice o tumačenju praksi tržišnog komuniciranja te o odredbama Kodeksa, odluke u slučajevima provjere spornosti poruka ili koncepata te daje prijedloge postupanja u skladu s Kodeksom.

Kodeks HURA-e revidiran je u svibnju 2020. u skladu s Kodeksom Međunarodne trgovačke komore (ICC), s fokusom na izravni marketing i digitalne tržišne komunikacije, jasno razgraničenje komercijalnog, uredničkog i korisnički stvorenog sadržaja te primjenjivosti Kodeksa na sve sudionike marketinškog ekosustava, čime je osigurano da odredbe Kodeksa aktualno prate stanje na tržištu i odgovaraju na njega.