Bruketa&Žinić&Grey za BalCannes: Ako je ideja inovativna, a rezultati relevantni, ‘you have a winner’

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL

BalCannes, regionalno natjecanje kreativnosti, prepoznaje najbolje projekte našeg područja, a stručni žiri dodjeljuje i prestižnu nagradu agencije godine, koja je ove godine na dodjelama nagrada na Danima komunikacija zasluženo pripala hrvatskoj agenciji Bruketa&Žinić&Grey. Tom su se prilikom osvrnuli na sve korake koji su bili potrebni za osvajanje ove nagrade te podijelili s nama savjete za poticanje kreativne atmosfere, a sve to i još više možete pročitati u nastavku.

Još jednom čestitamo na tituli najbolje agencije godine u BalCannes regiji u protekloj natjecateljskoj sezoni! Možete li s nama podijeliti svoju definiciju uspjeha – koji su koraci za koje vjerujete da su doprinijeli odličnom rezultatu koji je vaša agencija postigla, i koji postiže niz godina na BalCannesu i drugim natjecanjima?

Hvala <3 Mnogi ljudi imaju dobre ideje, ali izgleda da moraš biti pomalo lud da iz njih uspiješ napraviti vrhunske projekte.

BalCannes je poznat po tome da slavi iznimnu kreativnost i kreativnu inovaciju. Kako u agenciji pri svakodnevnom radu potičete kreativnu atmosferu? Kako izaći izvan uobičajenih (kreativnih) okvira prilikom stvaranja novih kampanja?

Postavljanjem dobrih pitanja. Razumijevanjem problema. Suradnjom s onima za koje rješavamo problem.

Stanje u industriji iznimno je kompetitivno i agencije se konstantno moraju prilagođavati promjenama. Što su po vama najveći izazovi i nove prilike s kojima se regionalna oglašivačka industrija konstantno susreće, a kako se osobno nosite s njima?

Manjak samopouzdanja da stvari radimo na način na koji ih nitko nije radio prije. Previše gledamo u druge zemlje i pokušavamo kopirati recepte koji nisu adekvatni za naš kontekst. Trebamo kreirati vlastite recepture, vlastite originalne odgovore na komunikacijske izazove. Mi nastojimo argumentirano prezentirati svoje prijedloge i objasniti kako smo do njih došli i zašto mislimo da su dobri za brend. Prijedloge temeljimo na stvarnim uvidima u tržište, brend i njegovu konkurenciju.

Koji biste savjet za uspjeh dali drugim agencijama, koje su možda tek na svojim počecima?

Da se odmah fokusiraju na strana tržišta što će im donijeti reference, smanjiti rizičnost poslovanja, omogućiti izvore prihoda s različitih tržišta i u globalnoj ih konkurenciji natjerati da budu bolji. Također, neka se specijaliziraju i postanu najbolji u toj niši na globalnoj razini.

A kako postići uspjeh na BalCannesu? Što nam pripremate za novu natjecateljsku sezonu?

Kao i kada prezentiraš klijentu, tako i treba i pred žirijem obraniti ideju, odakle je proizašla i zašto je dobra za brend. Ako je ideja inovativna i rezultati su relevantni, you have a winner. Što se tiče ove sezone, iskreno, mi smo pravi BalCannesi pa prijave peglamo do 5 do 12 🙂 Tako će biti i ove godine. Iako nemamo vremena, sve će biti osigurano uz red cuge, red nogometa, red glazbe za dušu, red dlakavih životinja, i nezaobilaznu dramu.

 

Kasni prijavni rok produljen je za jedanaest dana, čak do 27. 11., te se više neće produljivati, stoga ne propustite priliku prijaviti se s izvrsnim projektima na kojima ste radili u prethodne dvije godine! Dvogodišnji kvalifikacijski period obuhvatit će projekte realizirane od 20. kolovoza 2021. do 16. studenog 2023. Na natjecanje se mogu prijaviti cjelovite, integrirane kampanje te pojedinačni, jedinstveni dijelovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju iz agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Sve informacije dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.