Daniel Ackermann: Sudjelovanje u MIXX-u za projekte je ogromna čast, motivacija, a na kraju i promocija
Daniel Ackermann, član Organizacijskog odbora, s nama je podijelio svoje stavove o digitalu u prošloj godini, a otkrio nam je i za koju će mu kategoriju MIXX-a biti najzanimljivije pratiti rezultate.
Otvorene su prijave za MIXX Hrvatska, natjecanje koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje te alate/platforme u domaćoj komunikacijskoj industriji. Prijave traju do 25. travnja, a pobjednici će biti proglašeni u slavljeničkom ambijentu toplih zagrebačkih večeri. Tim smo povodom razgovarali s Danielom Ackermannom (Degordian), članom Organizacijskog odbora MIXX-a, o promjenama s kojima se digital suočio tijekom protekle godine, ali i o novim kategorijama – i razlozima za prijavu na MIXX. Detalje pogledajte u nastavku!
Nakon iscrpljujuće 2020. godine, koji su Vaši glavni uvidi o digitalu? Što je pandemija, koja je iz korijena promijenila cijeli svijet, novo donijela digitalnim kanalima, stvaranju sadržaja, ali i navikama i stavovima publike?
Unatoč tome što je pandemija sama po sebi grozna i prilično iscrpljujuća, donijela nam je i značajno ubrzanu transformaciju. Kompanije više nego ikada do sada transformiraju i digitaliziraju svoje poslovanje. Oslanjaju se na digitalnu komunikaciju te digitalnu prodaju i marketing. Već godinama svjedočimo ovoj transformaciji i tranziciji, ali nikada ovakvim tempom. Razdoblje je to puno izazova, no sada se postavljaju temelji za još zlatnije doba digitala.
U skladu s promjenama u svijetu, ali i u Hrvatskoj, MIXX je uveo novu kategoriju Best COVID/Earthquake Crisis Campaign za projekte koji se tematski referiraju na pandemiju, potrese i posljedice ovih prirodnih katastrofa, čime će se naglasak staviti na digitalnu proaktivnost, ali i društvenu osviještenost. Što očekujete od prijava u ovoj kategoriji?
Početak 2021. godine, kao i cijela 2020., obilježen je katastrofama koje su nam svima izuzetno emotivne i teške. Svjedočili smo dugom razdoblju gdje su jedini fokus bili COVID, bolest, lockdown, kao i potres. Izuzetno mi je drago vidjeti da je ogroman broj kompanija uvidio ozbiljnost situacije, ali i preuzeo odgovornost za poticanje promjena te se baš značajno potrudio pomoći na bilo koji način i pokazati koje su istinske vrijednosti ovog društva. Očekujem da ćemo vidjeti odlične projekte i da neće biti lako odabrati najbolje.
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Već više od desetljeća MIXX u Hrvatskoj nagrađuje najbolje od digitala. Što ovo natjecanje znači za pobjednike, finaliste, ali i sve one koji se prijave?
MIXX je iznimno cijenjeno natjecanje, organizirano na vrlo visokoj razini. Svake je godine izuzetno relevantno i pokazuje istinski pregled vrhunskog rada naše zajednice. Naprosto bi trebalo prijaviti svoje radove, a sudjelovanje u finalu ili pobjedničkim radovima je ogromna čast, motivacija, a na kraju i promocija.
Ove godine dobitnike MIXX statua saznat ćemo uživo u ugodnoj atmosferi ljetnih zagrebačkih večeri. Pri dodjeli nagrada, koje su Vam kategorije najzanimljivije, za koje jedva čekate čuti tko su pobjednici?
Najzanimljivija mi se svakako čini nova kategorija Best COVID/Earthquake Crisis Campaign s obzirom na to da su koronavirus i potres uvelike obilježili proteklu godinu, a njihove se posljedice utkale u našu svakodnevicu. Iz tog razloga jedva čekam vidjeti na koji su način kompanije iskoristile digitalne alate i platforme u tu svrhu te osmislile rješenja za poticanje društvene odgovornosti.
Što biste poručili onima koji dvoje trebaju li se prijaviti na MIXX?
Ako na bilo koji način dvojite trebate li se prijaviti, onda biste svakako trebali. Svi oglašivači utroše mnogo vremena, svoga znanja i iskustva u kreiranje kampanja te bi bilo šteta da se ti radovi ne pokažu i ostatku zajednice koja vas itekako razumije. Za sav kvalitetan rad naći će se prostora.