Danijela Maričević: Sudjelovanje u društveno odgovornim projektima za nas nikad nije bilo moda
"Kao boutique marketinškoj agenciji koja želi raditi najbolju moguću komunikaciju koje se ne bi postidjeli ni u Londonu ni Berlinu, velika je stvar svake godine biti u samom vrhu – i kreativnih i nagrada efikasnosti", poručila je Head of Account agencije Señor.
Tim agencije Señor ove se godine iz Rovinja vratio s mnogo dodatne prtljage: Grand Prix, zlato i dva srebra na Effieju, po jedna MIXX i Young Lions statua i 6 IdejaX: zlato, 4 srebra i bronca novosti su na njihovim agencijskim policama. Porazgovarali smo s Danijelom Maričević (Head of Account, Señor) kako bismo saznali više o njihovim projektima, što nagrade predstavljaju njima, a što klijentima i, najvažnije – kako napisati kvalitetnu prijavu. Njezine odgovore pročitajte u nastavku.
Čestitamo još jednom! Kako se osjećate nakon dodjela nagrada, jeste li ponosni, jeste li se uspjeli odmoriti nakon festivala?
Hvala na čestitkama! Osjećamo se ponosno i zadovoljno. Nagrade nisu najvažnija stvar na svijetu, ali u kontekstu priznanja unutar struke lijepo ih je dobiti.
Od festivala smo se već odmorili i krenuli u nove pobjede. Pripremamo nove kampanje i brandinge za klijente koji su nam dali povjerenje, a posebno nas veseli rad u sektoru društveno odgovornog poslovanja gdje uvijek pokušavamo svojim znanjem o komunikaciji pridonijeti cilju u koji vjerujemo.
Sudjelovanje u društveno odgovornim projektima za nas nikad nije bilo moda, već veliko zadovoljstvo i privilegij.
Svakako se najviše istaknuo vaš projekt Nije u redu u uredu. Priča je izvrsna, rezultati također, stoga vjerujemo da vas odobravanje struke nije začudilo. Što ove nagrade znače za CESI kao neprofitnu organizaciju, ali i za društvo u cjelini? Planirate li nastavak kampanje?
Volimo ovaj projekt i važan nam je jer smo imali priliku utjecati na predrasude velikog broja ljudi, a i nas samih. Osobito nas veseli što je njegovu efikasnost dokazao i Effie Grand Prix.
Rodne predrasude toliko su duboko ukorijenjene u društvo da ih često i ne primjećujemo. Istovremeno, posljedice njihova postojanja za žene itekako su primjetne. S udrugom CESI željeli smo osvijestiti predrasude, što je prvi korak za poboljšanje položaja žena na radnom mjestu. Rodna neravnopravnost nije u redu u uredu… ni u skladištu, polju, dućanu. Nije u redu ni na mjestu gdje nam se pružaju zdravstvene usluge.
Zašto većina nas pomisli na žene kod određenih društvenih pojava? Zato što su predrasude već toliko ukorijenjene da ih i ne prepoznajemo. Vrijeme je da se to počne mijenjati, a o nastavku komunikacije svakako ćemo razmisliti. 🙂
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Što osvojene nagrade predstavljaju vama, a što vašim klijentima?
Smatramo da dobro poznajemo područje komunikacije i da u svojoj agenciji imamo najbolje stručnjake na tržištu. Projekti koji su temeljeni na znanju, koji su visoko kvalitetni u svim aspektima pripreme: od istraživanja, strategije do kreativne izvedbe su već sami po sebi nagrada. U isto vrijeme nagrade su važne jer ti projekti (osim što mi sami znamo da su kvalitetni i da su ostvarili svoje ciljeve) prolaze i strukovni sud i vrednovanje.
Kao boutique marketinškoj agenciji koja želi raditi najbolju moguću komunikaciju koje se ne bi postidjeli ni u Londonu ni Berlinu, velika je stvar svake godine biti u samom vrhu – i kreativnih i nagrada efikasnosti.
Vjerujemo da su iz sličnih razloga nagrade bitne i klijentima te osjećamo odgovornost odgovoriti na potrebu za efikasnošću i ispunjavanjem ciljeva projekata ili rješavanjem poslovnog problema s kojim se susretnu. Ljudi prepoznaju kvalitetu, rad, znanje i posvećenost, kako u čokoladi, tako i u reklami.
Možete li izdvojiti najzanimljivije trenutke koji su se dogodili pri radu na nagrađenim projektima? S kakvim ste se izazovima susretali?
S izazovima se susreće svatko tko želi posao raditi na najkvalitetniji mogući način, a često u kratkom vremenu ili s ograničenim financijskim sredstvima te na tržištu koje je malo poput našeg.
Umjesto izazova izdvojila bih neke lijepe trenutke zbog kojih je ovaj posao zabavan i nepredvidiv.
Odaziv na kampanju Nije u redu bio je iznad očekivanja, a posebno nas je razveselilo kada su ljudi samoinicijativno, imitirajući naše layoute počeli izrađivati i dijeliti na društvenim mrežama vlastite kartice s izjavama o ne/ravnopravnosti.
Postavljanje komunikacijske platforme za brand bonbon – „Ljudski je uspoređivati“ bio je zabavan proces koji se veselimo nastaviti pronalazeći sve one situacije u kojima se (sasvim ljudski!) uspoređujemo s drugima. I dalje uživamo radeći na jednoj od nama najdražih platformi Osigurava vaš mir za Wiener osiguranje, koja je po svim parametrima više no uspješna treću godinu zaredom.
Napraviti utemeljen i inovativan branding izazov je sam po sebi, uspješno smo ga riješili na brandinzima Modulee i Poluotok.
Foto: Šime Zelić/PIXSELL
Na predstavljanju Effie finalista mogli smo čuti da za sljedeće izdanje natjecanja pripremate i nastavak Wienerove kampanje. Veselimo se! Nećemo vas pitati što je potrebno za uspješan projekt, ali zanima nas kako za vas izgleda proces pisanja i pripreme prijave, kojim se principima u tom procesu vodite (i kako se on mijenja s obzirom na profil pojedinoga natjecanja)?
Proces pisanja kvalitetne Effie prijave je ozbiljan posao i svojevrsno umijeće te napor moždanih vijuga (Zašto se kaže moždane vijuge, jesu li to stvarno vijuge? ;)). U isto vrijeme, proces predstavlja učenje i priliku da uđemo (još više) u klijentove cipele, propitkujemo sve segmente marketinga, ne samo komunikacije.
Kvalitetno napisani Effie caseovi odmah se prepoznaju. Case je nemoguće napisati u dva dana. Mi ga, kada je napisan, prolazimo na desetke puta, provjeravamo, uobličavamo, mijenjamo. Da je rok još mjesec dana duži, vjerojatno bismo ga i tih mjesec dana još usavršavali.
Kreativno natjecanje nešto je drugačije i tu naši projekti sami pričaju.
Po broju finalista i nagrada svake godine smo najbolji u Hrvatskoj kada se usporedi veličina agencije, odnosno broj zaposlenih.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL