Intervju s Nevenom Jacmenovićem, direktorom agencije Nivas


nevenjacmenovicTeretana ili meditacija:
Oboje. Negdje mora izaći sav taj stres i napraviti prostor za nove dobre ideje.
Zdrava hrana ili fast food: Domaće, kuhano naravno, ali tu i tamo se nagradim nekim smećem. Kuhanje je za mene odličan oblik meditacije.
Knjiga ili e-book: e-book za tehničku literaturu, a knjiga za sve ostalo. Volim čitati sa papira, listati, gužvati, gledati knjige naslagane na svojoj polici. No nerijetko se uhvatim kako stisnem CTRL+F na koricama pa u pravilu kupujem i print i digitalno izdanje.
Made in cro ili svjetski brendovi: Štujem dobar domaći proizvod. Sve ostalo ionako dolazi iz Kine.
Obitelj ili karijera (može li oboje uspješno): Naravno, ja sam primjer.
EU da ili ne: Nije li to već gotova stvar?

Na našem ste tržištu prisutni već deset godina. Među vašim klijentima su Ledo, Jana, bonbon, Microsoft, 24sata, MTV, Plava laguna…stvarno impresivna lista. Koja je tajna uspješnosti Nivasa?

Potpuno smo posvećeni projektu. Puno pričamo, važemo i učimo, a klijenti i korisnici su uvijek dio tog procesa. Dakle ne radimo samo na proizvodu već i know-howu potrebnom za eksploataciju istog. Klijenti koji su već dugo u onlineu to izrazito cijene i treba im kompetentan partner u kojeg se mogu pouzdati i od kojeg nešto mogu i naučiti. Ne znam da li je to tajna, ali ako dobro radiš, drugi će to prepoznati, ponosni smo što su naši klijenti u nama pronašli takvog partnera.

The Project brings Benefit for the Client. The Project is used by a User. The User is the focus of Project. The User is a citizen and above all a human being. The Project exists on behalf of all interested parties. To je vaš manifesto…Da li je po vama bitnija priča koju projekt nosi ili je sve što radite podređeno krajnjem korisniku i potrošaču?

Priča jest bitna, ali nakon priče ostaje proizvod. Da li je važnija priča o Googlu ili rezultati koje vam daje? Na koji način oblikujete proizvod, kako ga ljudi koriste, što možete učiniti da ga napravite boljim, voljenijim, a ROI, a CTR – sve su to pitanja na koje tim stručnjaka u Nivasu svakodnevno odgovara i pretače ideje u projekte koji pomiču granice korisničkog utiska (UXa).

Dobitnici ste mnogih i prestižnih nagrada. Koju bi izdvojili kao najdražu ili koja vam najviše pomogla pri izgradnji brenda i prepoznatljivosti na tržištu?

Super je dobiti nagradu, ali one nisu garancija novih projekata ili klijenata.

Na Web Festu u Beogradu smo jedne godine osvojili 3 nagrade –najbolji entertrainment site, nagradu žirija i grand prix festivala. Glavnu nagradu je to glavno veće dodjeljivao Rambo Amadeus, a mi nismo niti znali, niti bili tamo već smo radili do kasna u uredu.

Vaš tim čini 17 ljudi od čega samo dvije žene. Postoji li neki poseban razlog tomu, praznovjerje, ili se to samo tako posložilo igrom slučaja?

Nivas je dugi niz godina bio striktno mušku klub, iz čisto jednostavnog razloga nedostatka ženskih geek web developera. Ali s vremenom, to se mijenja.

Koji dio vašeg posla je najteži? Stvaranje Brenda, njegovo pozicioniranje, nadogradnja ili održivost?

Najteže je upravljati s interesima i očekivanjima svih zainteresiranih strana, od klijenta do korisnika. Ova vještina stječe se godinama i radom na raznim projektima te je presudne važnosti na velikim projektima (koji se razvijaju pola godine ili više). Zato ćete na našim posjetnicima najčešće vidjeti prefiks „Senior“.

Vaj iz jor veb pejđ on inglišh?

Pipl mast andrstend as tu trast as. Pošto živimo u globalnom selu i digitalnom doba – činilo se prikladnim.

Što je to Vudu?

Vudu je naše rješenje koje dnevno koristi 300-tinjak novinara, urednika, fotografa, vlasnika dućana i marketinških stručnjaka za uređivanje sadržaja, izradu raznih tipova kampanja te prateću analitiku na siteovima i portalima koje smo razvili i koje dnevno posjećuje više od 10 milijuna posjetitelja.
Crna magija. Tehnikalijama se ne morate zamarati.