Morana Gerić Štimac: Kontinuirano radimo na inovacijama, uvijek imajući na umu potrebe kupaca

"Mislim da je marketing branša koja se jako promijenila unazad 10 godina i da je na kompanijama i na nama da pratimo te promjene, koristimo nove alate i mijenjamo se u skladu sa svijetom", poručila je voditeljica marketinga tvrtke Studio Moderna Hrvatska!

Kako su pandemijski mjeseci tekli iz njihove perspektive, na koji su im se način prilagodili, ali i kakve su zaključke izvukli iz poslovnih izazova – ispričala nam je Morana Gerić Štimac, voditeljica marketinga tvrtke Studio Moderna Hrvatska. Izdvojila je i svoja tri poslovna fokusa, a nismo odoljeli pitati je koja je formula uspjeha tvrtke koja uspješno posluje i kontinuirano napreduje već 20 godina. Njezine odgovore pročitajte u nastavku.

Relativno nedavno preuzeli ste ulogu voditeljice marketinga u Studio Moderna, kako je tekao put do vaše nove uloge? Čemu ste trenutno u sklopu svoje nove pozicije najviše posvećeni?

Sretna sam i počašćena što sam dio sjajnog tima Studio Moderna Hrvatska i što zajedno nastavljamo graditi budućnost brendova Dormeo, Delimano i Rovus, da spomenem samo neke. Dinamična svakodnevnica, proaktivni kolege i kolektiv uvijek spreman zasukati rukave i realizirati sjajne ideje, okruženje je u kojem osobno pronalazim veliko zadovoljstvo. Ovakav me tim motivira da zajedno postižemo sjajne rezultate te da sa svakim projektom i kampanjom pronalazimo nova komunikacijska rješenja i dotaknemo željene ciljane skupine.

Nakon više od 10 godina rada u marketingu farmaceutske kompanije u kojoj sam uvijek težila ka inovativnosti, novitetima i istraživanju novih načina komunikacija sa partnerima i potrošačima, došlo je vrijeme da se odvažim na nove izazove.

Teško je izdvojiti samo jednu stvar kojoj sam posvećena. Svaki je dan drugačiji, mnogo je kampanja na brendovima na kojima radimo. Izdvojila bih 3 fokusa:

  • zadovoljni članovi tima
  • pravovremena i jasna komunikacija prema potencijalnim i lojalnim kupcima putem komunikacijskih kanala koji su njima intuitivni
  • balansiranje prodaje, ulaganje u prodajne kampanje te u jačanje brenda.

U kontekstu prošle godine, poslovni izazovi sigurno nisu bili laki. Kako je izgledalo vaše poslovanje, postoje li novi modeli koje ste trebali uvesti?

Kao i svima, prošla je godina bila izvan standardnih okvira. Preko noći morali smo prilagoditi poslovanje. Sigurnost i zdravlje naših zaposlenika bilo nam je prvi prioritet. Na rad od kuće uspješno smo prilagodili 150 agenata call centra te sve kolege i odjele koji su svoje radne zadatke mogli izvršavati iz sigurnosti svog doma. Na to smo iznimno ponosni. Zatvaranje 32 TopShop i Dormeo Home dućana u ožujku prošle godine zahtijevalo je brzu i fleksibilnu prilagodbu našeg ecommercea i digital odjela, no zajedno smo prevladali sve izazove.

Studio Moderna sa svojim brendovima Dormeo, Delimano, Top Shop i mnogim drugima kontinuirano zadaje momentum ostalim sudionicima e-commerce trgovine. Možete li nam približiti svoj pogled na digitalnu transformaciju u kontekstu Studio Moderne?

Studio Moderna sa svojim najvećim brendovima pruža vrhunsko rješenje za spavanje uz Dormeo, jednostavno i lako kuhanje uz Delimano te čist stan uz Rovus u 20 zemalja u kojima smo prisutni. Velike kompanije razumiju važnost digitalne transformacije ne samo u e-commerceu već i u drugim sferama svog poslovanja od logistike, internih alata uz kojih poboljšavamo učinkovitost i analiziramo poslovne odluke, istraživanja novih komunikacijskih alata poput brzorastućih društvenih mreža, videoformata koji su sve kraći i sve teže zadržavaju fokus konzumenta sadržaja, influencer marketinga…

I mi u Studio Moderni trenutno prolazimo kroz digitalnu transformaciju, želimo naše sjajne proizvode približiti ciljanoj skupini koju do sada nismo imali toliko u fokusu i olakšati im svakodnevnicu te poboljšati kvalitetu života. Prvi put smo u aktualnoj kampanji s Dormeo Aloe Vera nadmadracem imali pristup kampanji iz digitalnog aspekta, povezali nekoliko influencera, napravili drugačiji sadržaj za social i pokazali kako je udobnost stvarna uz Dormeo.

Ja sam osoba koja voli promjene, mislim da je marketing branša koja se jako promijenila unazad 10 godina i da je na kompanijama i na nama da pratimo te promjene, koristimo nove alate i mijenjamo se u skladu sa svijetom. Jedino ćemo na taj način rasti, a naše će brendove voljeti i generacije koje više nemaju TV i print kao primarni izvor informacija i svoj su život preselili na svoje mobitele.

Prisutni ste na hrvatskom tržištu više od 20 godina. Koja je vaša formula za uspjeh – što je tijekom svih tih godina rada ostalo konstanta?

Interna lokalna korporativna kultura koju njegujemo i usmjerenost ka cilju. Kada timski dogovorimo cilj, svaki pojedinac zna koji dio posla treba napraviti i u kojem roku kako bismo implementirali i realizirali našu ideju i dogovor. Rado nas uspoređujem sa puzzlima, svatko je jedan komadić, a kada se spojimo, tvorimo jednu veliku, skladnu i učinkovitu sliku. Kontinuirano radimo na inovacijama i unapređenju svojih proizvoda i usluga, uvijek imajući na umu potrebe svojih kupaca.

Kada govorimo o obilježavanjima uspjeha – uskoro se družimo na zagrebačkom događanju DK Home presented by A1, gdje ćemo proslaviti postignuća domaće komunikacijske industrije te razmijeniti iskustva i uvide! Slijedi nam polagani povratak u staro normalnu uz pridržavanje epidemioloških mjera, čemu se najviše veselite?

Cijeli tim je uzbuđen zbog DK Homea. Vjerujem da se, kao i mnogi, veselimo ponovnim druženjima, osobnim kontaktima i sastancima koji nisu virtualni. Pridržavanje epidemioloških mjera sada nam je normala. Nestrpljivo iščekujemo domaću pamet i ideje kojih nikada nije nedostajalo u Hrvata te dodjele Effie, MIXX i IdejaX nagrada. Vidimo se!