Young Lions Croatia: “Nemojte propustiti priliku suočiti se s izazovom i piti dovoljno kave”
Pobjednici kategorije Digital natjecanja Young Lions Croatia – Dunja Verbič i Rene Filipović (Convergent Media Group) – otkrili su nam kako je biti prozvan najboljim mladim digitalcima u Hrvatskoj, a dali su i poneki savjet budućim prijaviteljima.
Natjecanje Young Lions Croatia s partnerom Cedevitom slavilo je mladu kreativnost, a pritom promicalo važnost mentalnog zdravlja jer su timovi kreirali projekte za neprofitnu udrugu BoliMe. Projekt Oslobodi me Dunje Verbič i Renea Filipovića proglašen je pobjednikom u kategoriji Digital, a tom su prilikom s nama podijelili kako su proslavili pobjedu, kako je nastala ideja iza njihovog pobjedničkog projekta i što bi poručili budućim prijaviteljima.
Čestitamo na pobjedi u kategoriji Digital! Što ste prvo napravili kada ste saznali sjajne vijesti?
Rene: Prekinuo sam trenutni meeting, podijelio vijest sa svojima i nazdravio čajem jer ipak smo saznali tijekom radnog vremena.
Dunja: Javila dečku, obitelji i prijateljima i otplesala po kući dok su me pas i mačka gledali u čudu (najviše mačka, kasnije mi se pas i pridružio)!
Objasnite nam svoj kreativni proces pri osmišljavanju projekta Oslobodi me.
Prije svega, prošli smo kroz sve natuknice koje smo zabilježili tijekom client briefinga. Na svu sreću, šrakopisa je bilo posvuda pa smo prvo trebali dešifrirati sve što smo pohvatali kroz call. Nakon što smo definirali nit vodilju, uhvatili smo se istraživanja po bespućima interneta. Cijeli proces, prije samog kreiranja vizuala, svodio se na međusoban razgovor i istraživanje te pokušaj definiranja i oblikovanja ideje koja najbolje odgovara briefu i uvidima iz raznih izvora. Zatim, kada smo shvatili za što bismo se uhvatili, odlučili smo promozgati malo o samoj mehanici, tzv. egzekuciji.
Koja vam je faza stvaranja kreativnog rješenja bila najzahtjevnija?
Pronaći sweet spot između ciljane publike (njihovog ponašanja/očekivanja, percepcije problema) i cijelog niza izazova koje je klijent predstavio briefom i putem call-a. Ukratko, sama mehanika nam je bila nešto lakša, ali tako je uvijek kod kreiranja kampanje. Ideja, ideja i ideja je temelj svega, ostalo dođe prirodno.
Kako biste u jednoj rečenici opisali svoje iskustvo na Young Lions Croatia.?
Rene: Nakon trećeg i drugog mjesta u prošlim YL – long time coming.
Dunja: Super iskustvo, ovo mi je prvi put! Sretna sam da sam imala prilike sudjelovati u tako nečem iako sam sigurna da bi bilo još i bolje da nije bilo nesretne korone pa da je sve moglo biti uživo.
Imate li kakvu poruku ili savjet budućim prijaviteljima na Young Lions Croatia?
Rene: Nemojte propustiti priliku suočiti se s izazovom i piti dovoljno kave.
Dunja: Samo vjerujte u sebe i u to što radite, sve drugo će doć!