Sandra Koroljević: Održivost je prevažna da bi se promatrala kao nečija zasebna odgovornost

"Od vlada do industrija, od zajednica do pojedinca, svi smo mi kotačić koji je potreban za dostizanje punog potencijala onoga što nam održivo i poslovanje i življenje može pružiti", poručila je stručnjakinja za korporativne komunikacije E.ON Hrvatske i članica ovogodišnjeg žirija Young Lionsa.

Nova generacija kreativaca uskoro će imati priliku konkurirati za titulu budućih zvijezda komunikacijske industrije: još samo kratko, do 25. veljače, u tijeku su prijave na natjecanje Young Lions Croatia, koje će se održati u Zagrebu 4. i 5. ožujka 2022. u partnerstvu s E.ON Hrvatskom. Tim smo povodom o stvaranju bolje budućnosti, ulaganju u mlade talente i očekivanjima od ovogodišnjih natjecatelja porazgovarali sa Sandrom Koroljević, stručnjakinjom za korporativne komunikacije E.ON Hrvatske i članicom ovogodišnjeg žirija Young Lionsa.

E.ON Hrvatska partner je ovogodišnjega natjecanja mladih profesionalaca Young Lions Croatia. Iz perspektive Vaše tvrtke, zašto smatrate važnim kontinuirano ulagati u mlade talente?

Da se poslužim dobro poznatom frazom – na mladima svijet ostaje. Ne samo da je važno već je ključno za opstanak i prosperitet da ulažemo u razvoj talenata i potičemo što bolja rješenja koja će nam donijeti održiviju budućnost u svim područjima. U energetici, koja se nalazi u dinamičnom razdoblju zelene tranzicije, gdje svjedočimo uistinu inspirativnim i naprednim rješenjima koja pomažu u postizanju energetske neovisnosti i smanjenju ovisnosti o fosilnim gorivima, ti su talenti ključ za ostvarenje našeg ambicioznog cilja, E.ON-a kao platforme za zelenu energetsku tranziciju Europe. Kao Grupa izvrsno smo pozicionirani i imamo rješenja i infrastrukturnu snagu da to i postignemo, a imamo i izvrsne mlade stručnjake koje potičemo da budu predvodnici novog energetskog doba.

Natjecanje Young Lions Croatia i E.ON Hrvatsku povezuju slični ciljevi: napredna rješenja, ulaganje u rast zajednice i stvaranje bolje budućnosti – koja je vaša vizija (društvenoga) napretka?

Naša je glavna misija biti enabler of better tomorrow kroz ključna partnerstva koristeći naša rješenja te potičući kulturu dijaloga i razmjene iskustava, gdje 75 tisuća naših kolega diljem 15 tržišta radi samo s jednim ciljem, a to je da ovo što smo obećali i ostvarimo. No ništa od toga ne bi bilo moguće bez naših kupaca i zajednica u kojima radimo, ali i živimo. Zato mi svoju misiju ne doživljavamo kao posao koji će se odraditi, a rezultati dogoditi tamo negdje drugdje, već će se rezultati dogoditi nama, u našim lokalnim zajednicama, u našim domovima. Mi smo ti koji će osjetiti prednosti energetske tranzicije, stvaramo bolju budućnost za sebe i generacije koje dolaze. Održivost je prevažna da bi se promatrala kao nečija zasebna odgovornost, ona je kolektivna odgovornost svih nas – od vlada do industrija, od zajednica do pojedinca, svi smo mi kotačić koji je potreban za dostizanje punog potencijala onoga što nam održivo i što poslovanje i življenje može pružiti.

U priči o E.ON-u stoji da su velike promjene uvijek bile rezultat znatiželje, neumorne upornosti i hrabrosti. Koje odlike mladih talenata lokalne komunikacijske industrije smatrate ključnima za takve promjene?

Upravo ove navedene najbolje odražavaju što je potrebno za učiniti pomak. Kad sam započinjala svoj karijerni put u komunikacijskom menadžmentu, najvažnije mi je bilo, a to se zadržalo i do danas, da radim u okolini koja podržava i potiče iznošenje ideja i otvorenu raspravu o njima. Ta odlika da sistematiziraš svoje misli i ideju pretočiš u lako shvatljivi format kako bi dobio podršku tima ili Uprave ono je što je ključno da od ideje dođe do realizacije koja će potaknuti ove velike promjene.

Kakva su Vaša očekivanja od ovogodišnjih natjecatelja?

Ne bih išla na temu očekivanja, već radije preporuka – da se zabave, da tijekom razrade ideje budu opušteni i sjete se da su najbolje ideje one koje nastanu iz osobnih uvjerenja i povezanosti svoje svrhe sa svrhom onoga što radimo.

Na što ćete pri žiriranju posebno obratiti pozornost iz perspektive svoje tvrtke?

Svakodnevno radimo na razvoju kompleksnih rješenja i proizvoda, ali je zadatak komunikacijske struke da tu kompleksnost pretoči u ljudski jezik, razumljiv našim kupcima i ostalim dionicima. Na isti ću način promatrati natjecateljske projekte: komunikacija treba informirati, privući, zadržati, potaknuti i uključiti. Ideje i rješenja koja to uspiju sigurno će privući pozornost.