Bornfight se natječe za titulu Agency of the Year koju dodjeljuje Awwwards

Članovi Awwwards žirija nominirali su Bornfight koji će se ove godine uz 28 drugih kompanija natjecati za titulu najbolje svjetske web-agencije.

Awwwards, panel globalno priznatih web-dizajnera, developera, kreativnih direktora i agencija, objavio je listu nominiranih web-stranica, neovisnih profesionalaca, dizajn-studija i web-agencija koje će se natjecati za njihove godišnje nagrade. Ove se godine među nominiranima našao i Bornfight, hrvatska kompanija za digitalne inovacije koju su odvajanjem od marketinške agencije Degordian u rujnu pokrenuli Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann.

Bornfight je nominiran u kategoriji ‘Agency of the Year’, a sama je nominacija došla kao rezultat rada na projektima iz 2018. godine. Prije svega na svojoj korporativnoj web stranici koja je na Awwwards natjecanjima već osvojila Site of the Day, Developer Award, Mobile Excellence i Honors nagrade, kao i na web-stranicama koje su razvili za Mercury Processing Services International i Boranku, najveću kampanju za pošumljavanje u Hrvatskoj na kojoj su radili zajedno sa Savezom izviđača Hrvatske i agencijom Imago Ogilvy.

Kompanija je ovom nominacijom postavljena uz bok velikih svjetskih agencija poput MediaMonksa, Resna, uena i Active Theoryja koje godinama dominiraju tim listama. Grubišić naglašava da ga je sama nominacija iznenadila, ali da nije potpuno neočekivana: “Uvijek govorim da su ljudi koje imamo u timu brutalni specijalisti i da nema toga što ne mogu osmisliti i stvoriti, a ova nominacija upravo to dokazuje. Znao sam da ćemo se jednom natjecati za agenciju godine, ali stvarno nisam mislio da će to doći tako brzo.”

Glasovanje za Awwwards Agency of the Year nagradu otvoreno je do 10. siječnja, a svoj glas za Bornfight možete dati na web-stranici annual.awwwards.com.