FRONDI & IZONE – Kad se važna tema stavi na stol

Što se dogodi kada agencija odluči važnu temu o prevenciji bolesti izvući iz ladice i doslovno je staviti na stol? Nastane kampanja koja u središte stavlja zdravlje i brigu o sebi, kroz oblik koji nam je svima blizak: omiljeni prutić.

Kraš je prepoznao vrijednost ideje te su tako nastala dva nova Frondi proizvoda u limitiranom izdanju, inspirirana globalnim kampanjama #PinkOctober i #Movember. Ružičasti Frondi s okusom maline posvećen je ženama i borbi protiv raka dojke, dok tamni Frondi s kakaom i brkovima simbolizira podršku muškarcima u prevenciji raka prostate i brizi o mentalnom zdravlju.

Na oglasima i svakoj kutiji nalazi se poruka “Ne ostavljaj (se) za sutra!” koja podsjeća da pregled ne treba čekati “bolji trenutak” – jer neke stvari, baš poput Frondija, jednostavno ne mogu čekati. Poruka se ne zaustavlja samo na pakiranju – kampanja je podignuta na višu razinu donacijama udrugama koje aktivno rade na prevenciji i edukaciji diljem regije.

Rezultat? Prutić koji ne samo da donosi užitak, nego i pokreće važan razgovor, upravo tamo gdje se on najlakše vodi – za stolom.