JWT u novoj grupaciji s Greyom
Agencija JWT Europe je objavila relokaciju svoje grupacije na Grey agenciju, koja je u vlasništvu WPP-a, končajući tako dugogodišnji i uspješan odnos sa Studio Marketingom.
Agencija JWT Europe je objavila relokaciju svoje grupacije na Grey agenciju, koja je u vlasništvu WPP-a, končajući tako dugogodišnji i uspješan odnos sa Studio Marketingom.
Navedeni potez je poduzet kako bi klijenti JWT-a dobili širi pristup resursima WPP-a kroz agenciju Grey te je ključni korak u rastu WPP-ove strategije razvoja mreža u regiji.
Novim JWT ogrankm s Greyom će upravljati Jelena Biluš, koja je prethodno vodila Studio Marketing u Hrvatskoj.
Tony Taylor, generalni direktor JWT-a za Europe je naglasio; „Postoje pozitivni pokazatelji u regiji, stoga očekujemo da će naše partnerstvo s Greyom omogućiti superiorniju, integriraniju ponudu našim postojećim klijentima te novu budućnost. Obzirom da imamo već uspješnu suradnju s Greyom te se predviđa rast u regiji, ovo spajanje predstavlja novo uspješno poglavlje za nas.“
Nikola Bubanj, izvršni direktor Grey-a za Jadransku regiju i Balkan, je konstatirao: „Kombinirajući JWT-ov integrirani marketing i komunikacijske sposobnosti s Greyovim dokazanim ekspertizama, uvjeren sam da će nam naša izbrušena usluga osigurati klijente s višim nivoom izvrsnosti. Drago mi je čuti da će nas na ovom putovanju voditi Jelena, koja donosi bogatstvo znanja i iskustva, kao i briljantnost, fantastično angažiranje i brzinu rješavanja situacija. Ona će nam pružiti uistinu inspirativno vodstvo.“
Tina Bolcar, glavna direktorica Studia Marketing je izjavila: „Studio Marketing će nastaviti investirati u nove i inovativne usluge. Od osnivanja agencije pa sve do uspješne suradnje s JWT-om, Studio Marketing je bio pouzdan i iznimno profesionalan partner koji je isporučivao inovativna i jedinstvena rješenja od strane svojih iskusnih timova uzduž cijele regije, što se neće promijeniti ni u budućnosti.“
Opširnije o JWT-u
JWt je svjetski najpoznatiji brand marketinških komunikacija. Smješten u New Yorku, uistinu predstavlja globalnu mrežu s više od 200 ureda lociranih u preko 90 zemalja, zapošljavajući oko 10,000 marketinških profesionalaca. JWT se konstantno rangira u top agencijske mreže u svijetu i održava dominantu poziciju u industriji – od produciranja prve TV reklame u 1939 godini pa do danas, stvarajući nagrađivani brendirani sadržaj. JWT pretpostavlja i obuhvaća WORLDMADE filozofiju, čineći stvari inspirirane svijetom, miješajući tehnološku inovaciju s internacionalnom stvaralačkom maštom. JWT je stvorio duboku vezu s klijentima kao Bayer, Bloomberg, Brand USA, Diageo, Ford, HSBC, Johnson & Johnson, Kellogg’s, Kimberly-Clark, Kraft, Macy’s, Mondelez, Nestlé, Nokia, Rolex, Royal Caribbean, Schick, Shell, Unilever, Vodafone, Vonage i mnogim drugima. Za više informacija, molimo posjetite www.jwt.com.