Konzum i McCann Zagreb: Male stvari za bezbrižno ljeto

Nova runda svjetskog prvenstva u vaterpolu (Južna Koreja) krenula je ovih dana, hrvatski vaterpolisti brane zlato, a vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj – Konzum, svojim sponzorstvom ponosno bodri naše Barakude.

I dok se vaterpolisti na dalekom istoku “fajtaju” za obranu naslova, ostatak Hrvatske, kada ne prati vaterpolo, svakodnevno je u mislima o ljetu, godišnjim odmorima, moru, plažama, vrućinama, napuhancima, sladoledima, lubenicama, komarcima i svemu sličnom.

Stoga je Konzum ovog ljeta predstavio ponudu “Malih stvari za bezbrižno ljeto”, asortiman proizvoda koji duge i vruće ljetne dane čine lakšim, a dostupni su ekskluzivno u Konzumu. Ponuda je predstavljena kroz kreativni koncept “Timeout s Barakudama” koji je za Konzum osmislila kreativna agencija McCann Zagreb.

U seriji kratkih televizijskih spotova u glavnim ulogama našli su se upravo hrvatski reprezentativci i izbornik Ivica Tucak, a kako to izgleda kad izbornik sazove timeout, pogledajte niže: