Modeli prihoda za agencije u fokusu godišnjeg summita vodećih strukovnih udruženja Europe

HURA je predstavljala Hrvatsku u Istanbulu, gdje se dva dana govorilo o ključnim temama i problemima koji će formirati budućnost komunikacijske industrije s naglaskom na novim modelima prihoda za agencije.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) sudjelovala je na godišnjem summitu strukovnih udruženja iz Europe koja okupljaju više od 2500 agencija iz 30 europskih zemalja, a koje izravno zapošljavaju više od 125 000 ljudi. Sastanak kojem je prisustvovala izvršna direktorica HURA-e Dunja Ivana Ballon uz koordinatoricu projekata Udruge Maju Baumschabel održan je u Istanbulu 20. i 21. svibnja u organizaciji Europske udruge agencija za tržišno komuniciranje – EACA-e.

Na godišnjem summitu strukovnih europskih udruženja okupili su se, slijeva nadesno: Linda Nilsson (Švedska), Stefano Del Frate (Italija), Maja Baumschabel (HURA), Cicek Kayoglu (Turska), Dunja Ivana Ballon (HURA), Aisling Conlon (Ujedinjeno Kraljevstvo), Paweł Tyszkiewicz (Poljska), Sofia Barros (Portugal), Marie-Pierre Bordet (Francuska), Tamara Daltroff (EACA), Marek Hlavica (Republika Češka) Maria Kantza (Grčka), Nina Elzer (EACA) i Johan Vandepoel (Belgija).

Na sastanku se govorilo o aktualnim temama i problemima u komunikacijskoj industriji, agencijskim naknadama, integrativnom pristupu oglašavanju, digitalnom oporezivanju, ePrivacyju, a dogovoreni su daljnji koraci za strukovna udruženja u formiranju budućnosti industrije. Predstavnici nacionalnih udruženja zajedno će nastupati prema institucijama Europske unije, pred kojima će zastupati interese svojih članova i zalagati se za napredak tržišta te samoregulaciju. S tim ciljem formirane su radne skupine i dogovoreni su konkretni stavovi koji će biti predstavljeni Europskom parlamentu i drugim relevantnim institucijama u Bruxellesu koje donose politike koje utječu na budućnost naših tržišta.