Prijavite se na IdejuX i dokažite snagu svoje kreativne ideje u novoj natjecateljskoj skupini – Best in Channel!

U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja kreativnosti IdejaX, a nova sezona prijaviteljima donosi cijelu novu skupinu kategorija i unaprijeđeni sustav bodovanja.

Prijave za prestižno nacionalno kreativno natjecanje IdejaX 2025 u tijeku su i traju do 6. ožujka, a ovogodišnje izdanje donosi značajne novosti u natjecateljskim skupinama i kategorijama. Predstavljena je potpuno nova skupina Best in Channel, dok je postojeća skupina Best on Market proširena dodatnim kategorijama, čime se nagrađuje još širi spektar kreativnih rješenja u tržišnom komuniciranju.

Što donosi nova skupina Best in Channel?

Skupina Best in Channel usmjerena je na izvrsnost u određenim komunikacijskim kanalima, pri čemu se ocjenjuje inovativnost u pristupu, prilagodba mediju i maksimalna učinkovitost poruke. U ovoj skupini natjecatelji mogu prijaviti svoje radove u 13 različitih kategorija:

  • Najbolji TV spot & film – kreativni i upečatljivi TV ili kino oglasi
  • Najbolji online video – kratki format – videosadržaji do 30 sekundi prilagođeni digitalnim platformama
  • Najbolji online video – dugi format – videomaterijali dulji od 30 sekundi s jakom narativnom i produkcijskom vrijednošću
  • Najbolji print (oglas, publikacija, plakat) – tiskani oglasi i publikacije s inovativnim dizajnom i porukom
  • Najbolji outdoor – OOH – kreativna rješenja za statične vanjske oglase poput plakata i billboarda
  • Najbolji outdoor – DOOH – digitalni outdoor oglasi s interaktivnim elementima
  • Najbolji audio & radio – inovativni zvučni formati, radijske reklame, jingleovi i zvučni brendovi
  • Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja – event marketing, pop-up događanja i interaktivna iskustva
  • Najbolja ambalaža – mala naklada – kreativni dizajn ambalaže u limitiranim serijama (do 10.000 komada)
  • Najbolja ambalaža – velika naklada – ambalaža masovne proizvodnje s fokusom na inovaciju i održivost
  • Najbolji digital – web stranice – vrhunski dizajnirane i funkcionalne web stranice
  • Najbolji digital – društvene mreže – kampanje, objave i strategije koje su uspješno angažirale publiku
  • Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije – inovativna primjena AI-ja, proširene stvarnosti i interaktivnih rješenja.

Nove kategorije u skupini Best on Market

Best on Market tradicionalno nagrađuje najbolje ideje po industrijskim kategorijama, a ove godine proširena je na 15 kategorija, uključujući tri potpuno nova segmenta:

  • Tehnologija i elektronika – kampanje vezane uz softver, hardver, AI, IoT i digitalne inovacije
  • Energetika i mobilnost – komunikacija o održivim izvorima energije, javnom prijevozu, električnim vozilima i pametnoj mobilnosti
  • Entertainment – kreativna rješenja u sferi sporta, gaminga, glazbe i popularne kulture.

Uz nove kategorije, Best on Market i dalje obuhvaća ključne industrijske sektore poput prehrane, pića, telekomunikacija, financijskih usluga, zdravstva, maloprodaje i turizma, pružajući priliku kreativcima da predstave svoje projekte unutar poslovnog okruženja koje najbolje odgovara njihovom radu.

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL

Osim skupina Best in Channel i Best on Market, natjecanje IdejaX 2025 uključuje i Best Branding & Rebranding, koja nagrađuje najbolje projekte izgradnje brendova i vizualnih identiteta, te Best of Positive Change, koja prepoznaje kreativne kampanje s društveno odgovornim ciljevima.

IdejaX nije samo natjecanje – to je prilika da vaša ideja zablista, osvoji struku i pridobije pažnju industrije. Prijave su otvorene do 6. ožujka, a pravilnik sa svim informacijama dostupan je na službenoj stranici Dana komunikacija.