Statua popularnog kreativnog natjecanja IdejeX u novom, slavljeničkom ruhu
U presjeku kreativnog kaosa i racionalnog odlučivanja – objavljen je izgled novih statua hrvatskog natjecanja kreativnosti!
Dani komunikacija u svom će se devetom izdanju održati od 20. do 23. travnja 2023. godine, i ovom prilikom izdvojiti najbolje od najboljega za domaće kreativce, dizajnere, komunikatore, marketingaše, digitalce, medije i druge komunikacijske profesionalce. Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ovoga puta moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju. Dodijelit će se i nagrade struke – a među važnim novostima valja istaknuti i nove statue nacionalnog natjecanja kreativnosti IdejeX!
Već svima dobro poznate statue formirane u oblik X ove su godine redizajnirane, proslavljajući ugled i dugovječnost natjecanja, a vizualni identitet potpisuju Sven Sorić, potpredsjednik Hrvatskoga društva dizajnera, i Jelena Babić.
Ideja X dodjeljuje se projektima čiji uspjeh leži u presjeku kreativnog kaosa i racionalnog odlučivanja, koji se susreću na spojevima desne i lijeve strane mozga (ili čak i puta lijeve i desne ruke). Metal i drvo čine dvije polovice nagrade, koje svojim položajima u ravnini presjeka formiraju X. Taj oblik nije čist, on je “zastao” u pokretu stapanja dvije plohe — dvije polovice ideje — one oštre i naizgled vrijednije i one robusne i stabilizirajuće, poručuju tvorci novoga izgleda statue, koji su u njega utkali filozofiju natjecanja, kao i njegove težnje za kreativnom izvrsnošću u službi zajednice – među ostalim, i kroz održive materijale.
Forma i materijalizacija takvog koncepta omogućuju da se nagrada iz godine u godinu mutira u materijalu, boji, doradi… materijalizacija nagrade samo je jedno od mogućih prikaza neke ideje. Stoga parametre držimo otvorenima, promjenjivima i prilagodljivima vremenu u kojem će se nagrada dodjeljivati. Ne govorimo samo o održivosti materijala, već i o održivosti ideje, i intelektualnog rada kao resursa. Ideje propitujemo, mutiramo, prilagođavamo – i nagrađujemo, pojašnjavaju Sorić i Babić.
Podsjećamo, IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već 13 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a ove godine bilo je moguće natjecati se u čak četiri skupine kategorija: I. Best on Market; II. Best of Ad-Making; III. Best Branding & Rebranding te u novoj kategoriji IV. Best of Positive Change. Odluka žirija nije bila laka jer je u konkurenciji ove godine bio rekordan broj projekata – gotovo 160! Tri su stručna žirija tijekom dva kruga žiriranja odabrala finaliste natjecanja, a dostupan je i popis projekata finalista, kao i stručnoga žirija.
Preostaje još samo na dodjelama nagrada IdejeX, koje će se održati u petak, 21. travnja od 21 sat, saznati tko su pobjednici i uvjeriti se u besprijekornu kreativnost – od statue do hrvatske kreativne zajednice! Prijave za praćenje zbivanja glavne dvorane uživo ili online, uključujući dnevna predavanja i večernje dodjele nagrada, moguće su na www.danikomunikacija.com.