Intervju s Andreom Šumanovac, generalnom direktoricom Unex Grupe i Unex Media

Koje su tajne dobrih lidera te kako glasi najbolja ovogodišnja poslovna lekcija otkrila nam je Andrea Šumanovac, generalna direktorica Unex Grupe i Unex Media. Što smo je još pitali pročitajte u nastavku.

Najbolja poslovna lekcija koju ste naučili ove godine?

Lekcija koja se može primijeniti na svaku godinu… Svakoj situaciji treba pristupiti bez odgađanja i s pozitivnim pristupom.

Na što ste posebno ponosni i zašto?

Na činjenicu da imam puno razloga za ponos.

Što, po vama, svaki lider treba imati?

Znanje, karizmu, snagu, pozitivan stav i moć za donošenje brzih i ispravnih odluka.

A tajna dobre marketinške strategije je?

Odlična marketinška strategija.

Probudili ste se i odjednom je 2026., što radite?

Radim 🙂

Recimo da ste ponovno na početku svoje poslovne karijere. Biste li nešto napravili drugačije, što?

Ne bih ništa napravila drugačije.

Koja su vaša poslovna očekivanja u novoj godini?

Bolje, brže, jače…

Ove godine Unex je zadužen za kreativu Dana komunikacija. Što možemo očekivati?

Expect The Unexpected.

Unex Grupa odličan je primjer integracije različitih marketinških područja. Kako funkcionira suradnja tih divizija?

Kao i naša misao vodilja… Power of Unity!

Angažirani ste na društveno odgovornom projektu Vukovarskog vodotornja kako je došlo do te suradnje?

Unex je od svojih početaka poznat po angažmanu na humanitarnim i društveno odgovornim projektima. Zamoljeni smo za podršku koju smo sa zadovoljstvom prihvatili, jer se radi o projektu velikog značaja koji simbolizira Hrvatsko zajedništvo.

Od nove godine krećemo…?

U još jednu uzbudljivu novu godinu 🙂