Intervju s Brankom Ederom, direktorom agencije S.R.T.

Branko je: Osoba koja voli svoj posao
Omiljeni brend: Kraš napolitanke
U slobodno vrijeme: Rekreacija
Najveći izazov: Raditi iz zadovoljstva
Za 10 godina vidim se: i dalje radim nadam se iz zadovoljstva

 

Branko, kako ste se opredijelili za ovu struku?

Kad sam imao cca 15-16 godina vidio sam g. Pekicu kako na Pantovčaku snima nešto s Bolex kamerom, i tu je bio početak mojih saznanja o kreativi i marketingu.

Koji dio vašeg posla vam je najdraži, najuzbudljiviji?

Pratiti rezultate onog što radim.

Omogućava li domaće gospodarstvo agencijama da se razviju?

Da nije tako nebi bilo ni agencija. Dal je dovoljno, nije.

A tržištu općenito?

Iz moga kuta razvoj od početka do danas je kao od kočije do aviona.

Kako u svemu tome vidite daljnji razvoj vaše agencije? Postoje li neka područja u kojima biste se htjeli istaknuti?

Kako se sve razvija tako i agencija mutira iz nečeg što je radila u ovo što je danas postala i kako je izrasla. Bitno je jedino stvarati s klijentom projekt koji raste i razvija se na očigled.

Primjećujete li promjene u trendovima struke? Kakve vam one izazove/prednosti predstavljaju?

Struka u Hrvatskoj se razvila na svjetskom nivou što je dokaz da naše agencije funkcioniraju van granica, a što se tiče marketinga, za nas zaista nema granica. Izazovi su projekti i okruženje te tržište koje je takvo kako je.

Prema vašem mišljenju, tko najviše napreduje u ovom poslu: najkreativniji pojedinci ili oni koji najviše rade? Odnosno, koje osobne karakteristike su potrebne da bi bili uspješni u struci?

Jedno je osjećaj (feeling ) drugo je predznanje i treće usavršavanje jer su promijene vrlo dinamične, a na tom pravcu su koraci uspješnosti.