Intervju s Damirom Brčićem, direktorom Publicis Grupe

d1Damir je: sretan suprug i ponosan otac tri prekrasna sina koji radi posao koji još uvijek voli
Omiljeni brend: preopćenito pitanje za nekoga koji se 20 godina bavi brendovima
Da ne radim ovo bio bi: sportaš, fizičar, glumac, astronaut… sve što mi je palo na pamet u ovo malo godina
U slobodno vrijeme: uživam s obitelji i prijateljima te čitam
Najveći izazov: odgoj djece
Za 10 godina vidim se: kao sretan suprug i ponosan otac koji radi posao koji voli, iskusniji ali drugačiji

 

Damire, kako ste se opredijelili za ovu struku?

Na četvrtoj godini studija međunarodne razmjene, bilo mi je dosadno samo polagati ispite pa sam odlučio pronaći posao koji će mi omogućiti putovanja i rad u međunarodnom okruženju. U to vrijeme, agencija BBDO Zagreb tražila je asistenta. Iako nisam studirao marketing znao sam da su američka kompanija pa sam se javio na oglas, i dobio priliku. Već nakon dva tjedna znao sam da se time želim baviti u životu.

Tamo sam prošao put od asistenta do CSD-a i jednog od lokalnih suvlasnika. Nakon skoro 9 godina, u svojoj tridesetoj, mislio sam da znam kako stvoriti i voditi najbolju agenciju za tržišne komunikacije u regiji. Umjesto ponude BBDO-a prihvatio sam ponudu Publicisa, tada samo kreativne agencije zadužene za Hrvatsku, koja nija bila u baš najboljem stanju. Izazov je možda bio veći nego što sam u tom trenutku želio i mislio, no stoga je danas i zadovoljstvo veće kada pogledam unatrag.

Danas ste na poziciji direktora Publicis grupe za Hrvatsku i BIH, recite nam ukratko o agenciji.

Publicis je osnovan 1996. godine u Hrvatskoj i u 100% je vlasništvu Publicis Groupe S.A.. Trenutno se sastoji od 6 nezavisnih agencija: Saatchi&Saatchi, Publicis Worldwide i Leo Burnett kao ‘kreativne’ agencije, ZenithOptimedia i StarcomMediaVest kao full service medijske agencije, te Digital Department, naše digitalne agencije. Zaduženi smo za tržišta Hrvatske i Bosne i Hercegovine s 48 zaposlenih u uredima u Zagrebu i Sarajevu. Dosta klijenata koordiniramo strateški, medijski i kreativno na tržištima Slovenije, Srbije, Crne Gore, Kosova, Makedonije i Albanije. Jedini smo predstavnik u Hrvatskoj jedne od svega četiri najveće agencijske grupacije u svijetu, što nam daje prednost u smislu edukacije djelatnika i agencijskih alata koji su na raspolaganju nama i našim klijentima. Dosadašnji rezultati poslovanja, temeljeni na znanju i kvaliteti naših zaposlenika te povjerenju naših klijenata i njihovih rezultata, daju nam za pravo vjerovati kako ćemo nastaviti daljnji rast i izvrsnost.

Kako biste opisali Publicis, po čemu je poseban?

Svaka agencija unutar naše grupacije ima svoj jedinstveni pristup komunikaciji, brendovima i potrošačima… svoj način rada. I ja bih mogao o svakoj od njih pričati posebno. No Publicis Grupu mislim da najbolje opisuje moto ‘Viva La Difference’ jer pruža veliki izbor različitih usluga ali i različitih agencija, jer niti su svi klijenti jednaki niti su njihovi zahtjevi i očekivanja isti. Mi se samo trudimo odgovoriti na sve njihove zahtjeve vrhunskom uslugom i kvalitetom po čemu smo jedinstveni na tržištu jer druge agencije trenutno ne mogu odgovoriti na različite potrebe klijenata sa različitim pristupima na tržištu. A druga, za mene još bitnija posebnost je širina našeg managementa koji, po mom skromnom uvjerenju, ima najviše kvalitetnih top profesionalaca koji mogu samostalno voditi poslove klijenata, timove i poslovanje.

Imate velik broj klijenata s kojima već dugo surađujete…

Moram priznati kako smo izuzetno ponosni na dugoročni odnos s nekima od naših partnera/klijenata, no isto tako se veselimo svakom novom s kojim započinjemo suradnju. Radi kratkoće navesti ću samo partnere s kojima Publicis Grupa u Hrvatskoj i BiH surađuje: bon bon, BA, Chipita, C&A, Electrolux, Emirates, Groupe SEB, GSK, Heineken, HP, Italfood, Kraft/Mondelez, Lactalis, Nestle, Novartis, Puma, P&G, RBI, Richemont, Renault/Dacia, Sandoz, Sanofi, Siemens, Spar, Tesy, T-Hrvatski telekom, WWF…

Što biste izdvojili kao vaš najveći poslovni uspjeh?

Definitivno ljude kojima sam okružen, kako unutar agencije tako i sa strane naših klijenata, naših pravih partnera.

Član ste žirija ovogodišnjeg Effie natjecanja. Kakva su vaša očekivanja?

Podizanje profesionalnih kriterija prijava i njihova kvaliteta. Mislim kako sam dobro upoznat s kreativnim dijelom priče kampanja koje su bile ‘u zraku’ no svakako me zanima strateško promišljanje ‘u pozadini’. Gledajući prošlogodišnje žiranje, mislim da svi možemo očekivati bolje, kvalitetnije i neizvjesnije žiriranje.