Intervju sa Senadom Mehdinom, direktorom TBWA\ZAGREB agencije

TBWA\ZAGREB nedavno je pokrenula Youngbloods inicijativu, pa smo Senada Mehdina tražili da nam otkrije koje su mu najvažnije osobine kod potencijalnih zaposlenika. Pritom smo načeli teme poput poslovnih izazova i suradnji, a razmijenili smo i koju o stanju na tržištu.

Kad bi netko o vama pisao biografiju, što bi bio naslov?

Kad pomisliš odustati, pravo je vrijeme da još jače kreneš. Nemoj me krivo shvatiti, ali to moramo riješiti. 🙂

Što u svom poslu smatrate najvećim izazovom, a što vas u njemu posebno raduje?

Postaviti letvicu dovoljno visoko i pripremiti se da ju preskočiš. Vjerovati da s timom s kojim surađuješ možeš mijenjati društvo u kojem živiš, a da svojim radom možeš promijeniti i samog sebe. Uz dovoljno energije i znanja, nužno iskustvo i empatiju za ljude oko sebe na dobrom si putu da uspiješ u onom što želiš postići. Malo sreće je tu svakako dobrodošlo.

Agencija TBWA\Zagreb svoj pristup temelji na principu disrupcije. Recite nam više o tome!

Disrupcija je prepoznatljivi TBWA alat koji koristimo u svakodnevnom poslu i pomoću kojega osmišljavamo rješenja za naše klijente. Ukratko, “disruption” je koncept promjene, dramatične i sveobuhvatne, ali ne destruktivne. Proces u kojem kroz “lov” na  postojeće konvencije na tržištu,  osmišljavamo i definiramo novu viziju brenda koja najbolja odgovara njegovoj projekciji u budućnosti.

Na kojem prošlogodišnjem projektu je vama i vašem timu bilo posebno zadovoljstvo raditi?

Jedan od najznačajnijih projekata bio je projekt osmišljavanja novog vizualnog identiteta hrvatskih željeznica i njihovih novih vlakova. Jedan od rezultata istog je vidljiv je i na 20-ak (od 44) vlakova koji trenutno svakodnevno prometuju na hrvatskim prugama i na koje smo izuzetno ponosni.

Što novo TBWA\ZAGREB trenutno radi?

U završnoj smo fazi implementacije globalnog agencijskog rebrandinga. Pokrenuli smo Youngbloods inicijativu s ciljem pronalaska novih mladih talenata koji će se pridružiti našem agencijskom timu. Zadnjih tjedana intenzivno se radi i na nekoliko velikih regionalnih pitch projekata, te stvaranju inozemnih partnerstava.

Protekle godine vašem timu pridružio se Max Brehm. Kako je došlo do te suradnje?

Da. Max je naš novi kolega, koji je svoje iskustvo gradio u našoj agenciji u Parizu i to na osmišljavanju kampanja za prestižne svjetske brendove kao što su Martell, Delsey, La Monnaie de Paris, Cepp/La Martiniquaise. S jedne strane mladi profesionalac željan novih izazova, kontinuiranog unapređenja znanja i vještina, intrigiran lokalnom kulturom, ljudima i načinom života, a s druge potreba za visokom profesionalizacijom tima na našoj strani rezultirali su Maxovim angažmanom u TBWA\ZAGREB.

Svojim dolaskom Max je unio pozitivno i visoko motivirano ozračje u naš kreativni tim, a dodatno je potaknuta i razmjena ideja s našim kolegama iz TBWA mreže. Razlog je to za dodatni optimizam u projektima koji su pred nama.

Koje su vam najvažnije osobine kod potencijalnih zaposlenika?

Glad za stjecanjem novih znanja, vještina i kompetencija te volja i spremnost da prihvate izazove. Uz to, predanost projektu i timu u kojem radiš.

Kako vidite razvoj tržišta?

Razvoj novih tehnologija definitivno će utjecati na potrebe i zahtjeve klijenata, kao i na dodatno profiliranje agencijskih usluga. Vjerujem da se situacija mijenja i da imamo razloga za optimizam.

Kako biste u tri riječi opisali trenutno stanje na domaćem tržištu?

Ako baš mora u tri riječi; gužva, kreativnost, tehnologija.

A u nekoliko rečenica?

Malo tržište, gdje svi traže svoje mjesto pod suncem. Sve se ubrzano mijenja. Mnoštvo je novih, mladih i perspektivnih “igrača na sceni”. Nove tehnologije više i nisu tako nove, a zahtjevi su i dalje u domeni novo, neočekivano i nikad viđeno. ROI. Maksimalan! 🙂

Kreativnost tima, brzina, status agencije i cijena definiraju odnose. Svi želimo biti pobjednici, ali ne pobjeđuju uvijek najbolje ideje, već “najkompletnije” ponude.

Neki se trude i igraju prema pravilima, a neki se još uvijek dobro snalaze u zavojima. 🙂

Vrlo ste aktivni u HURA-i gdje obnašate funkciju predsjednika Odbora za članstvo. HURA je u posljednje vrijeme ostvarila sjajne rezultate proširivši članstvo s devet novih agencija. Kako to komentirate?

Veseli me što smo imali priliku primiti nove članove u naše udruženje.

To je jednim dijelom i ispunjenje obećanja nove Uprave HURA-e koja si je proširenje članstva i integraciju relevantnih agencija za tržišno komuniciranje zadala kao jedan od glavnih ciljeva za prošlu godinu, a isto se namjerava nastaviti i u 2017.

Siguran sam da integracijom novih članova i implementacijom novih inicijativa možemo postići dosta u promociji i unapređenju naše struke te pozitivno utjecati na regulaciju nekih postojećih odnosa.