Mediji o nama

Lider.media: Digitalna praksa nakon faksa i ostale radionice za studente na Danima komunikacije

24 sata večernje izdanje: Otkrijte kako je Starbucks postao brend broj jedan na društvenim mrežama

Večernji list – Hrvatska: Zašto je Starbucks najjači na društvenim mrežama?

Slobodna Dalmacija: O tri stupa digitalne prisutnosti brenda na Danima komunikacija

Media-marketing.com: Yasuharu Sasaki: Uz pomoć digitalnih tehnologija, kreativci u oglašavanju mogu izmisliti nove načine za interakciju s potrošačima

Dnevnik.hr: Dani komunikacija 2017: O tri stupa digitalne prisutnosti brenda

Teklic.hr: O tri stupa digitalne prisutnosti brenda na Danima komunikacija

Vecernji.hr: O tri stupa digitalne prisutnosti brenda na Danima komunikacija

Huoj.hr: Na ovogodišnjim Danima komunikacija sveukupno 227 radova borit će se za priznanje struke

Media-marketing.com: 24 Sata: Za Dane komunikacija prijavljeno 227 radova; Golden Drum objavio predsjednika prvog žirija; Hub:Raum i Nokia, uz podršku Hrvatskog telekoma, pokreću program za startupe iz komunikacijske industrije; Konferencija Konverzija u Banja Luci…

Media-marketing.com: Natasha Jen: Originalnost donose istinska strast i sposobnost za igru

Metro-portal.rtl.hr: Na Danima komunikacija saznajte kako je Starbucks osvojio društvene mreže

Glas-slavonije.hr: O tri stupa digitalne prisutnosti brenda na Danima komunikacija

Tportal.hr: O tri stupa digitalne prisutnosti brenda na Danima komunikacija

Jutarnji.hr: Na Danima komunikacija saznajte kako je Starbucks osvojio društvene mreže

Poslovni-savjetnik.com: O tri stupa digitalne prisutnosti brenda na Danima komunikacija

24sata.hr: Otkrijte kako je Starbucks zavladao društvenim mrežama

Jutarnji list: Alexandra Wheeler o Starbucksovu uspjehu

In Store – Hrvatska: Promocijski materijali važan sustavni dio cjelovite marketinške strategije

Net.hr: ‘TRISTO MENI, TRISTO TEBI. POŠTENO!’: Stručnjaci tvrde da reklama Optime promovira neetično ponašanje u društvu