Mediji o nama

Netokracija.com: Googleova uspješna potraga: Doodle koji je odmah pogodio u srijedu!

Profitiraj.hr: Agencija Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka među najefikasnijima u Europi

Večernji list: Bruketa&Žinić&Grey i Addiko u finalu Effieja

Lider: HURA u inicijativi za odgovorno oglašavanje

Novac.jutarnji.hr: S kampanjom za Paket tekućih računa jedini u regiji izborili finale renomiranog natjecanja

Večernji list – Hrvatska: Bruketa&Žinić&Grey i Addiko u finalu Effieja

Businessin.hr: Agencija Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka među najefikasnijima u Europi

Hr.n1info.com: Kampanja agencije Bruketa&Žinić&Grey u finalu Euro Effiea

Media-marketing.com: HURA potpisala Memorandum o razumijevanju kojim se želi smanjiti oglašavanje na kanalima koji krše autorska prava

Huoj.hr: HURA potpisala Memorandum o razumijevanju kojim se želi smanjiti oglašavanje na kanalima koji krše autorska prava

Privredni vjesnik: Najučinkovitiji brend je Pepsi,a oglašivač Unilever

Prglas.com: HURA potpisala Memorandum o razumijevanju kojim se želi smanjiti oglašavanje na kanalima koji krše autorska prava

24 sata: Kako je Vipnet postao omiljen telekom za mlade?

Poslovniturizam.com: 11. Weekend Media Festival: “Pretresamo“ sve teme bitne za industriju

Prglas.com: “Pretresamo“ sve teme bitne za industriju u Rovinju od 20. do 23. rujna

Novac.jutarnji.hr: Ona kreira reklame koje gledate: “U hrvatskom oglašavanju još uvijek je premalo hrabrosti”

Eistra.info: Prijavite se na BalCannes i osvojite Cannes!

Mojzagreb.info: Future Tens Konferencija

Republika.eu: Svjetsko nogometno prvenstvo potaknut će rast oglašavanja i potrošnje

Obavjestajac.hr: Lani prvi put palo oglašavanje u medijima u Hrvatskoj, a poznat je i razlog: Više nema Todorićevog Agrokora