Mediji o nama

Media-marketing.com: 24 Sata: PR studenti potpisuju sporazum o suradnji; Uskoro HOWtoWOW radionica sa Eike Königom; Facebook, Google, Bing i Twitter u borbi protiv lažnih vijesti…

Kulturpunkt: O budućnosti priče u digitalnim medijima

Mojzagreb.info: Knjižnica Vladimira Nazora

Marketingmreza.rs: Unapredite svoju metodu brifiranja

Prglas.com: [HOWtoWOW radionica] U Zagreb stiže Eike König – jedno od najvećih imena iz svijeta dizajna

Media-marketing.com: Davor Bruketa i Nikola Žinić: Nas ne zanima biti prašnjava provincijalna podružnica globalne mreže!

24 sata: Bez ovih zvijezda nema niti jedne uspješne brend kampanje

Glas-slavonije.hr: Samopregled spašava živote

Glas Slavonije: Spašava živote

Media-marketing.com: Dunja Ivana Ballon: Oglašivačka i tehnološka industrija postat će i ostati sve bliže

Novo.hr: K. Antolović i M. Fraculj izdali priručnik: „Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju“

Profitiraj.hr: Predstavljena publikacija “Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju”

Agrobiz.hr: Novi rezultati kampanje za rano otkrivanje raka testisa Počeši s razlogom

Ict.business.info: Predstavljena publikacija o intelektualnom vlasništvu u oglašavanju

Zna.hr: Kampanja koja spašava živote

Media-marketing.com: 24 sata: Ana Tkalac Verčić kandidatkinja za predsjednicu HUOJ-a; Otvorene prijave za DIABLOG; Bulmen Grand Prix za dizajnera Nejca Praha; RTL organiziraDigital Shapers; 27 polaznika na edukaciji za samoregulaciju i regulaciju u oglašavanju…

Mediamarketing.com: Predstavljena knjiga „Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju“

Marketingmreza.rs: Predstavljena publikacija „Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju“

Citytime.hr: KAMPANJA KOJA SPAŠAVA ŽIVOTE

Nacional: FOTO: Novi rezultati kampanje ‘Počeši s razlogom’