Mediji o nama

Profitiraj.hr: Kako je kampanja ‘Spasi nepce od dosade!’ postala hit: Kofein osvojio brončani Effie za učinkovitost

Poduzetnik.biz: Jelena Fiškuš: “DK su festival komunikacije koji je visoko podigao letvicu”

Medulinfm.com: Fenoliga i JU Kamenjak – poziv na predavanje DAVOR BRUKETA „Ako imate nešto zanimljivo za reći, svijet će slušati“ – 02.05. u 3MC-u

Dnevnik: Kampanja JGL-a “Šta to stavljaš u nos?” dobila je globalna priznanja marketinške izvrsnosti!

Poslovni: Inflacija pogodovala digitalnom oglašavanju – lani je raslo 21 posto

Poduzetnistvo.org: IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste

Poduzetnik.biz: IAB-a Croatia: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste

Hia.com.hr: Do 2028. privatno tržište zdravstvene skrbi bit će veće od milijardu eura

Poslovni dnevnik: Inflacija pogodovala digitalnom oglašavanju – lani je raslo 21 posto

Totalinfo.hr: DOBAR POSAO: Online oglašavanja u Hrvatskoj lani rasla 21 posto

Poduckun.net: Kampanja za JGL-ov sprej za nos dobila globalna priznanja marketinške izvrsnosti

Infokiosk.net: Kako je kampanja ‘Spasi nepce od dosade!’ postala hit: Kofein osvojio brončani Effie za učinkovitost

Poslovni: Kako je kampanja “Spasi nepce od dosade!” postala hit: Kofein osvojio brončani Effie za učinkovitost

Infokiosk.net: Kampanja za JGL-ov sprej za nos dobila globalna priznanja marketinške izvrsnosti

Telegram.hr: Kampanja za JGL-ov sprej za nos dobila globalna priznanja marketinške izvrsnosti

Slobodna Dalmacija: Kampanja za JGL-ov sprej za nos dobila globalna priznanja marketinške izvrsnosti!

Infokiosk.net: “Šta to stavljaš u nos?”: Kampanja za JGL-ov sprej za nos dobila globalna priznanja

Zadarski.slobodnadalmacija.hr: Kampanja za JGL-ov sprej za nos dobila globalna priznanja marketinške izvrsnosti!

Lider.media: Hrvatsko tržište online oglašavanja stabilno raste – u 2023. godini zabilježeno je povećanje za 21 posto

Novi list: “Šta to stavljaš u nos?”: Kampanja za JGL-ov sprej za nos dobila globalna priznanja