Mediji o nama

Split.com.hr: Čistoća Split i CTA komunikacije osvojile čak dvije vodeće svjetske PR nagrade IPRA Golden World Awards for Excellence

Jatrgovac.com: Čistoća Split i CTA komunikacije osvojile čak dvije vodeće svjetske PR nagrade

Dalmacijadanas.hr: Čistoća Split i CTA komunikacije osvojile čak dvije vodeće svjetske PR nagrade

Dalmatinskiportal.hr: Čistoća Split i CTA komunikacije osvojile čak dvije vodeće svjetske PR nagrade IPRA Golden World Awards for Excellence

Telegram.hr: Čistoća Split i CTA komunikacije osvojile dvije vodeće svjetske PR nagrade IPRA Golden World Awards for Excellence

Jutarnji.hr: Rovinjski studio osvojio najugledniju međunarodnu nagradu za dizajn boce vina. Otvara se uz pomoć posebne šifre

Lider: KAD SVIJET USPORI, BRENDOVI UBRZAJU

Lider: Tržište oglašavanja u godini dana poraslo ZA 11 POSTO

Lider: NAJKVALITETNIJA U REGIJI

Journal.hr: Uspjeh vrijedan pažnje: Bruketa&Žinić&Grey jedina je hrvatska agencija nagrađena s dvije prestižne nagrade

24 sata: Agencija Bruketa&Žinić&Grey jedina je hrvatska agencija koja je udomila dva kanska lava

Profitiraj.hr: U žiriju velikoga natjecanja marketinške efikasnosti Effie Europe čak četiri hrvatska predstavnika

Večernji list: Veliki festival craft piva i street fooda ovog je vikenda i traje dva dana

Poslovni dnevnik: Dragana Josipović, direktorica Future DDB Zagreb, marketinške agencije s najdužom tradicijom u regiji Hrvatska oglašivačka scena u najboljoj je kondiciji, iz Zagreba smo pokrenuli sve veće projekte

Poduzetnistvo.org: Maša Margan Vunić: Razmišljanje o brendu ne staje završetkom radnog dana, brend se živi

Soundguardian.com: Zmajevo 2024 – festival craft piva i muzike

Jutarnji.hr: Sačuvali su međimurske popevke, i za to osvojili još jednog lava u Cannesu u međunarodnoj konkurenciji

Poduzetnik.biz: Maša Margan Vunić: Razmišljanje o brendu ne staje završetkom radnog dana, brend se živi

Dalmatinskiportal.hr: Ogroman uspjeh za Hrvatsku: Domaći kreativci ove su godine najuspješniji u regiji s čak dva lava na Cannes Lionsu

Horecapro.hr: Hrvatski kreativci dominiraju na Cannes Lionsu: Dvostruka bronca za agencije