Mario Frančešević: MIXX je simbol preciznog rada, vrhunskih ideja i projekata koji izlaze iz okvira
Što je Mario Frančešević, član Organizacijskog odbora te predsjednik ovogodišnjega žirija natjecanja MIXX, poručio svim prijaviteljima, ali i kakva je tržišna kretanja prognozirao u digitalu – saznajte u nastavku!
Redovni prijavni rok natjecanja MIXX Hrvatska, koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje te alate/platforme u domaćoj komunikacijskoj industriji, traje do 15. travnja, dok su prijave otvorene sve do 25. travnja. Natjecanje i ove godine donosi zanimljive novosti za prijavitelje, a pobjedničke će statue biti dodijeljene u izvrsnoj atmosferi toplih zagrebačkih večeri. Mario Frančešević (SeekandHit) predsjednik je ovogodišnjega žirija natjecanja, a što za njega predstavlja MIXX i kako se priprema za predaju prijava provjerite u intervjuu.
Već više od desetljeća MIXX u Hrvatskoj nagrađuje najbolje od digitala. Što pobjednicima (i natjecateljima općenito) predstavlja MIXX statua?
MIXX kao natjecanje izraslo je u jednu od strukovno bitnijih nagrada, i to ne slučajno – a organizacija natjecanja koje traje sad već više od desetljeća samo govori u prilog tome. Uz predstavljanje pobjedničkih projekata, sudionici imaju priliku vidjeti na koji način su pripremane najuspješnije digitalne kampanje, a kroz radove drugih sudionika procijeniti vlastite mogućnosti, te pronaći inspiraciju za sadašnje i buduće projekte.
MIXX statua kao takva predstavlja simbol upornog i preciznog rada, vrhunskih ideja, te često projekte koji izlaze iz standardiziranih okvira koji se ne boje preispitivati ustaljene prakse ili nuditi potpuno nova rješenja.
Kakva tržišna kretanja prognozirate u ovoj godini? Na čemu će morati raditi brendovi koji žele (nastaviti) biti uspješni u digitalu?
Prošla godina ubrzala je digitalizaciju te pogurala i one koji nisu imali namjeru ozbiljnije krenuti u digital. Naše tržište (a i cijeli svijet) nepovratno je gurnuto u novo doba, doba digitalne transformacije, online kupnje, odnosa s potrošačima putem digitalnih platformi i trebat će dosta raditi na upravo tim stvarima – stvaranja zajednica i odnosa sa potrošačima, kvalitetnih strategija i nastupa u digital-first (ili čak u digital-only) okruženju.
Svi koji su do sada oklijevali s ulaskom u digitalni svijet, prošla godina (a i ova) dokazala im je kako je digital taj koji može potpomoći i poslovne modele koji su do sada bili isključivo offline, omogućiti povezivanje kupaca i brendova na daljinu i iz svojih domova, tako da možemo očekivati veću potrošnju u ecommerceu, kvalitetnija digitalna rješenja, brendove koji su osjetljivi na novonastale situacije i spremni mijenjati se preko noći.
Kontrola vlastite web-prisutnosti kroz platforme i web sjedišta će biti jako bitna, a zaštita privatnosti potrošača zasigurno će obilježiti ovu i sljedeću godinu, na tragu promjena koje su se događale posljednjih godina. Uz to, nastavit će se ekspanzija ecommercea i nakon što se pandemija približi kraju.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Redovni rok prijava na MIXX završava 15. travnja, dok kasni rok traje sve do 25. travnja. Jeste li ažurni pri ispunjavanju prijava ili ipak mislite da je inspiracija jača u zadnji tren?
Pripreme krenu ranije, izdvajaju se najzanimljiviji projekti, traže odobrenja klijenata, ali uvijek se dovršava u fotofinišu. 🙂
Što biste poručili onima koji razmišljaju o prijavi, ali nisu sigurni trebaju li se prijaviti?
Ako do sada nisu, da barem pokušaju jednom, mislim da neće požaliti – vjerujem da će ih sami duh natjecanja i drugi projekti inspirirati u budućem radu i možda otvoriti neke poslovne prilike na koje nisu računali.