Mario Frančešević: MIXX je simbol preciznog rada, vrhunskih ideja i projekata koji izlaze iz okvira

Što je Mario Frančešević, član Organizacijskog odbora te predsjednik ovogodišnjega žirija natjecanja MIXX, poručio svim prijaviteljima, ali i kakva je tržišna kretanja prognozirao u digitalu – saznajte u nastavku!

Redovni prijavni rok natjecanja MIXX Hrvatska, koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje te alate/platforme u domaćoj komunikacijskoj industriji, traje do 15. travnja, dok su prijave otvorene sve do 25. travnja. Natjecanje i ove godine donosi zanimljive novosti za prijavitelje, a pobjedničke će statue biti dodijeljene u izvrsnoj atmosferi toplih zagrebačkih večeri. Mario Frančešević (SeekandHit) predsjednik je ovogodišnjega žirija natjecanja, a što za njega predstavlja MIXX i kako se priprema za predaju prijava provjerite u intervjuu.

Već više od desetljeća MIXX u Hrvatskoj nagrađuje najbolje od digitala. Što pobjednicima (i natjecateljima općenito) predstavlja MIXX statua?

MIXX kao natjecanje izraslo je u jednu od strukovno bitnijih nagrada, i to ne slučajno – a organizacija natjecanja koje traje sad već više od desetljeća samo govori u prilog tome. Uz predstavljanje pobjedničkih projekata, sudionici imaju priliku vidjeti na koji način su pripremane najuspješnije digitalne kampanje, a kroz radove drugih sudionika procijeniti vlastite mogućnosti, te pronaći inspiraciju za sadašnje i buduće projekte.

MIXX statua kao takva predstavlja simbol upornog i preciznog rada, vrhunskih ideja, te često projekte koji izlaze iz standardiziranih okvira koji se ne boje preispitivati ustaljene prakse ili nuditi potpuno nova rješenja.

Kakva tržišna kretanja prognozirate u ovoj godini? Na čemu će morati raditi brendovi koji žele (nastaviti) biti uspješni u digitalu?

Prošla godina ubrzala je digitalizaciju te pogurala i one koji nisu imali namjeru ozbiljnije krenuti u digital. Naše tržište (a i cijeli svijet) nepovratno je gurnuto u novo doba, doba digitalne transformacije, online kupnje, odnosa s potrošačima putem digitalnih platformi i trebat će dosta raditi na upravo tim stvarima – stvaranja zajednica i odnosa sa potrošačima, kvalitetnih strategija i nastupa u digital-first (ili čak u digital-only) okruženju.

Svi koji su do sada oklijevali s ulaskom u digitalni svijet, prošla godina (a i ova) dokazala im je kako je digital taj koji može potpomoći i poslovne modele koji su do sada bili isključivo offline, omogućiti povezivanje kupaca i brendova na daljinu i iz svojih domova, tako da možemo očekivati veću potrošnju u ecommerceu, kvalitetnija digitalna rješenja, brendove koji su osjetljivi na novonastale situacije i spremni mijenjati se preko noći.

Kontrola vlastite web-prisutnosti kroz platforme i web sjedišta će biti jako bitna, a zaštita privatnosti potrošača zasigurno će obilježiti ovu i sljedeću godinu, na tragu promjena koje su se događale posljednjih godina. Uz to, nastavit će se ekspanzija ecommercea i nakon što se pandemija približi kraju.

Redovni rok prijava na MIXX završava 15. travnja, dok kasni rok traje sve do 25. travnja. Jeste li ažurni pri ispunjavanju prijava ili ipak mislite da je inspiracija jača u zadnji tren?

Pripreme krenu ranije, izdvajaju se najzanimljiviji projekti, traže odobrenja klijenata, ali uvijek se dovršava u fotofinišu. 🙂

Što biste poručili onima koji razmišljaju o prijavi, ali nisu sigurni trebaju li se prijaviti?

Ako do sada nisu, da barem pokušaju jednom, mislim da neće požaliti – vjerujem da će ih sami duh natjecanja i drugi projekti inspirirati u budućem radu i možda otvoriti neke poslovne prilike na koje nisu računali.