Razgovarali smo s Tomicom Hrupeljem, direktorom Organizacije

S uvijek nasmiješenim Tomicom Hrupeljem, kreativnim direktorom Organizacije, razmijenili smo par riječi o iskustvenom marketingu, BTL-u, odnosu s klijentima, vremenskim (ne)prilikama... Više pročitajte u nastavku...

Tomica, razotkrij nam Organizaciju!

Organizacija je agencija specijalizirana za iskustveni marketing. Mi spajamo brandove i potrošače kroz aktivnosti koje im omogućuju jedinstveno, trajno iskustvo, a posljedično i dugotrajnu vezu. U stvarnom svijetu podsjećamo brandove na važnost stvaranja kvalitetnog odnosa s potrošačem koje nadilazi jednosmjerno komuniciranje vrijednosti branda. Odnosi više nisu jednodimenzionalni kao nekad, već se ostvaruju kroz složenu mrežu potreba, želja, vrijednosti, principa, stavova i emocija. To je ono što mi razotkrivamo.

Što vas pokreće i što sve organizirate? Što pritom favorizirate?

Svakako nam je najveći pokretač evolutivnost tržišta. Zabavno je gledati kako se potrebe tržišta mijenjaju bitno brže od brandova. Te promjene su višedimenzionalne i nije lako sveobuhvatno reagirati na njih. Veliki nam je izazov smanjiti tu diskrepanciju gdje god možemo i kad  god nam to klijenti omoguće. Organiziramo najrazličitiji spektar aktivnosti kojima je upravo to zadaća. U tim izazovima uvijek favoriziramo projekte koji od samog početka dijele zajedničku viziju s klijentom. Takva jedinstvenost pogleda na problem uvijek rezultira sjajnim komunikacijskim rješenjima.

Praktički ste jedina BTL organizacija u članstvu HURA-e. Otkud vi tu?

Mislim da je prirodno biti dio sustava koji zastupa zajedničke interese industrije. Ne vidim drugog načina evolucije, bilo individualne, bilo kolektivne. Ne radi se tu o vlastitoj promidžbi, već o odgovornosti pojedinca unutar uređenog sustava. To nam je svima civilizacijska tekovina koju treba njegovati i živjeti. Suprotno nas očekuje zakon čopora. Nadam se da smo to nadišli, iako postoje indicije za drugačije razmišljanje.

Zašto bi svakom klijentu preporučili organiziranu BTL komunikaciju?

BTL je prostor stvarnog susreta potrošača i branda. U tom se prostoru stvara trajno iskustvo s brandom.  Ukoliko se projektu pravilno pristupi tada to iskustvo postaje trajno pozitivno iskustvo. Taj moment je izuzetno bitan za život svakog branda jer je ponašanje potrošača uvjetovano tim iskustvom. Stvaranjem niza pozitivnih, trajnih iskustava vršimo svojevrsno programiranje njegovih navika. Da li će se nekome više svidjeti ovaj ili onaj proizvod ili usluga ovisi upravo o tom podsvjesnom programu koji se usadio opetovanim trajnim pozitivnim iskustvima. Takvu vrst odnosa s brandom potrošač ne može ostvariti pukim preuzimanjem informacije kroz promidžbenu poruku. Odnos se mora stvoriti kroz fizičko, stvarno iskustvo. I klijenti su sve više svjesni važnosti iskustvenog marketinga pa alociraju budgete u taj prostor. A, ubrzani razvoj tehnologije i sve bolja educiranost potrošača omogućuju stvaranje još kvalitetnijih BTL alata. Osjetilni je marketing u današnjem fragmentiranom svijetu komunikacijski prioritet. To je, svakako, moja preporuka.

Širite svoj organizirani tim. Kakav je profil vašeg idealnog zaposlenika?

Idealist koji gorljivo brani svoje argumentirane stavove. Financijski neovisan pojedinac koji radi za boljitak Svijeta.  Anarhiste baš ne ljubimo jer na koncu u pravilu zahtijevaju neku kompenzaciju za svoj rad.

Nedavno ste preselili u novi prostor, kako ste ga organizirali?

Organizacija prostora krajnje nam je jednostavna. Postoji prostor za rad, prostor za odmor i prostor za prehranu. A imamo i WC. Ne vjerujem u dječju razigranost na poslu. Buka partije ping-ponga, zvonjava flipera, škripa uredske ljuljačke ili pak udarci košarkaške lopte o zid iza kojeg netko radi na tekućem projektu sasvim sigurno neće podići razinu produktivnosti.

Također nisam pobornik kampiranja u uredu. Neprirodno je da vam radni prostor bude draži i ugodniji od vlastitog doma. Agencijske komune zapravo su surogat plemenske zajednice koju smo napustili kao aktivni sustav.  Druženje, suradnja i međusobno uvažavanje kolega kao osnovna radna etika se podrazumijeva. No, grupni kodeksi i grupna svijest dotiru raznolikost sustava. Zajednica tako postaje monotona, uprosječena i zapravo ograničena, a pojedinac depersonaliziran.

Najveći izazov s kojim ste se susreli prilikom organizacije eventa?

Mislim da je to bila izgradnja i asfaltiranje dijela piste za F-1 u jednom od paviljona Zagrebačkog Velesajma. Osim smiješno kratkog roka, te uz svu ostalu organizaciju koju je taj event zahtijevao, morali smo pridobiti dozvolu za prekrivanjem dijela paviljona vrelim asfaltom. Tada je ZV-u bilo potrebno dostaviti certifikate o nezapaljivosti za svaki ugrađeni materijal. Kako to nismo mogli isporučiti pozvali smo u pomoć gospođu gerilu i odradili sve preko noći.

Što bi izdvojio kao jednu od najboljih gesti koju klijent može učiniti za Organizaciju?

Prije svega jasno komuniciranje svojih potreba i ciljeva, a potom hrabro i postojano držanje u ostvarivanju istih. To je najljepša gesta koju bilo koja agencija bez obzira na svoj profil može dobiti od strane klijenta. A uz to, suzdržavanje od krađe kvalitetnih voditelja projekata. Pa, ne rastu na drveću, imajte razumijevanja!

Misao vodilja svakog dobrog organizatora je..?

Bože, samo da ne padne kiša….

Da Hollywood snima film o tvom organiziranom životu, tko bi igrao glavnu ulogu?

Bez imalo sumnje, Judith Dench.

Što bi nam htio reći, a da te nismo ovako „organizirano“ pitali?

Nevjerojatno, ali sve ste pokrili.