Mediji o nama

Split-techcity.com: FIRESIDE CLASH NA 5. SPLIT TECH CITY FESTIVALU by IAB CROATIA: Prodaje li bolje AI ili copywriter?

Media Kit: VIDEO INTERVJU – Fernando Machado

Telegram.hr: Donosimo priču iza reklame koja je uspjela što brojne druge nisu – pokrenuti muškarce u Hrvatskoj

Zaposlena: KOMUNIKACIJA S KARAKTEROM: Kako Tamara Karagity gradi povjerenje u Inu

Mamager.hr: Stručnjaci nam otkrivaju: Popis business knjiga koje mijenjaju mindset

Lider: Sve je manje dodira, SVE VIŠE LAŽI

Lider: Utapamo se u AI otpadu

Lider: AKO ZNAŠ ŠTO JE BILO 2024…znat ćeš bolje 2026.

Lider: DOBRO JE PRATITI BIJESNE TRZAJE

Media Kit: BalCannes Report 2025: Ovo su najuspješnije kreativne kampanje, agencije i oglašivači

Instore.hr: BalCannes Report 2025: Pogledajte presjek najuspješnijih kreativnih kampanja u regiji

Poduzetnistvo.org: AI u hrvatskom digitalu: Neće nas zamijeniti ali će nas promijeniti

Media Kit: VIDEO INTERVJU – Dietmar Dahmen

Netokracija.com: Dani Marketinškog Podzemlja

Lider.media: AI u hrvatskom digitalu: Neće nas zamijeniti ali će nas promijeniti

Lider.media: Ne propustite 10. Liderovu konferenciju Marketing & Sales by Numbers

Ictbusiness.info: Vrijeme je za razgovor o natječajima: Komunikacijska industrija troši milijune na pitching

Profitiraj.hr: Vrijeme je za razgovor o natječajima: Komunikacijska industrija troši milijune na pitching

Jatrgovac.com: Komunikacijska industrija troši milijune na pitching

Mamager.hr: Vrijeme je za razgovor o natječajima: Komunikacijska industrija troši milijune na pitching