Mediji o nama

Profitiraj.hr: Regionalna pozornica za najbolje komunikatore: Kreće nova sezona kreativnog natjecanja BalCannes s brojnim novostima

Ictbusiness.info: Predstavljene Smjernice za bolje influencanje, a već je počela primjena u praksi

T-Portal: Pogled iza kulisa: Donosimo sve detalje najvažnije marketinške konferencije

Media Kit: Kreće nova sezona kreativnog natjecanja BalCannes s brojnim novostima

Net.hr: Donosimo sve detalje najvažnije marketinške konferencije

Jatrgovac.com: Regionalna pozornica za najbolje komunikatore

After5.hr: Kampanja „Važno je znati kad se plati“ potiče influencere, oglašivače, medije i agencije na jasno označavanje plaćenih suradnji

Mamager.hr: Novo poglavlje odgovornog oglašavanja: objavljene smjernice za bolje influencanje

Srednja.hr: Objavljene ozbiljne smjernice za influencere: Moraju biti jasni oko plaćenih objava, pogotovo zbog djece

Profitiraj.hr: Novo poglavlje odgovornog oglašavanja: objavljene smjernice za bolje influencanje

Poslovni-savjetnik.com: Novo poglavlje odgovornog oglašavanja: objavljene smjernice za bolje influencanje

Večernji list: Pogled iza kulisa: Donosimo sve detalje najvažnije marketinške konferencije

Lipadona.com: Influenceri, pažnja! Stigle su nove Smjernice za jasno označavanje plaćenih objava

Dnevnik: Znate li prepoznati kada zapravo gledate reklamu? Objavljene su nove smjernice za influencere: “To je zaštita svih potrošača”

Jatrgovac.com: Objavljene smjernice za bolje influencanje

Poduzetnik.biz: Objavljene Smjernice za bolje influencanje

Dnevnik: Uvođenje odgovornosti među influencere: Potiče ih se da posebno označavaju jednu vrstu objava

Media Kit: Novo poglavlje odgovornog oglašavanja: Objavljene Smjernice za bolje influencanje

Lider.media: Odgovorno oglašavanje: Objavljene smjernice za bolje influencanje

Dnevnik: Novo poglavlje odgovornog oglašavanja: Objavljene smjernice za bolje influencanje