Mediji o nama

Progressive magazin: S našim brendovima uspješno balansiramo između modernog i tradicionalnog

Lider.media: “Sve ima bolji okus s Vegetom” najučinkovitija je kampanja

Itnovosti.com: Effie Index: Poznate su najučinkovitije kampanje, agencije i oglašivači na svijetu tijekom 2024. godine

Ictbusiness.info: Effie Index: Poznate su najučinkovitije kampanje, agencije i oglašivači na svijetu tijekom 2024. godine

Poslovni: „Sve ima bolji okus s Vegetom“ je najučinkovitija kampanja prehrambenog sektora protekle godine

Netokracija.com: Marketinška inovatorica iz Mindvalleyja: Eksplozivno rastemo s AI agentima. 5x veći ROAS? To mogu svi!

Buro247.hr: Jesmo li se malo previše naviknuli na korištenje AI alata?

Profitiraj.hr: Effie Index: Poznate su najučinkovitije kampanje, agencije i oglašivači na svijetu tijekom 2024. godine

After5.hr: U 24h osmislili su sjajnu kampanju: Ana i Mate predstavljat će Hrvatsku na svjetskoj pozornici

Media Kit: Imago Ogilvy i ZOO najučinkovitije agencije, a Fortenova najučinkovitiji oglašivač

Mamager.hr: The AI Playbook: Smjernice koje će promijeniti digitalnu industriju

Media Kit: IAB Croatia’s Discovery donosi The AI Playbook in Digital Marketing

Profitiraj.hr: Lipanj u znaku umjetne inteligencije: IAB Croatia’s Discovery donosi The AI Playbook in Digital Marketing

Mamager.hr: Intervju s robotom Sophijom: “Ostati vjeran sebi u svijetu stalnih promjena je kao plesati robotski ples na disco zabavi”

Profitiraj.hr: IAB-ova analiza: Digitalno oglašavanje u Europi premašilo 118 milijardi eura u 2024. godini

Elle.hr: Pronašle smo sve za savršen girls” trip (savjeti iz prve ruke!)

Suvremena: Ulaganja u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj lani premašila 155 milijuna eura

Novo.hr: Ulaganja u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj lani premašila 155 milijuna eura

Otoci.eu: Turistički brend iz Rijeke “Ruta On Foot Tours” osvaja nagrade i priznanja

Net.hr: Struka ujedinjena: Televizija je vjerodostojan i stabilan medij