Objave za medije

Regionalna pozornica za najbolje komunikatore: Kreće nova sezona kreativnog natjecanja BalCannes s brojnim novostima

Novo poglavlje odgovornog oglašavanja: Objavljene smjernice za bolje influencanje

Komunikacijske agencije članice HURA-e prošle godine rasle 15 posto, na gotovo 400 milijuna eura prihoda

Ponovno okupljeni neki od najboljih regionalnih komunikacijskih stručnjaka: Ovo je novi saziv Stručnoga savjeta BalCannesa

Objavljen novi sveučilišni marketinški udžbenik – prvi u 20 godina, a donosi baš sve što suvremeni profesionalci trebaju

Dani komunikacija objavili termin uzbudljivog novog izdanja: Vidimo se u svibnju!

BalCannes Report 2025: Pogledajte presjek najuspješnijih kreativnih kampanja, agencija i oglašivača u regiji

Vrijeme je za razgovor o natječajima: Komunikacijska industrija troši milijune na pitching

Effie Index: Poznate su najučinkovitije kampanje, agencije i oglašivači na svijetu tijekom 2024. godine

Završili najveći dosad Dani komunikacija: Komunikatori imaju odgovornost, postavljaju standarde i predvode promjene

Najinovativniji CMO svijeta na Danima komunikacija: Machado otkrio snagu ideja koje mijenjaju brendove – i svijet

BBDO Zagreb, 404 / MYTY i OMD Zagreb osvojili su Effie Grand Prix za Zagrebačku pivovaru u suradnji s Croatia poliklinikom

MIXX Awards Croatia: Projekt AUDIOLIBER agencije UTORAK i Audio Store Transonica najbolja je digitalna kampanja u Hrvatskoj

Dietmar Dahmen zapalio pozornicu Dana komunikacija

Imago Ogilvy agencija je godine IdejeX, Bruketa&Žinić&Grey osvajač Grand Prixa, a Podravka najbolji oglašivač IdejeX 2025!

Tri dana, pet pozornica, 200 govornika: Počelo najveće izdanje Dana komunikacija dosad

Regionalno natjecanje kreativnosti: Na BalCannesu uručena priznanja najboljima iz BiH, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije

Predsjednik Milanović otvorio Dane komunikacija: Komunikacije kao moćan saveznik u rješavanju izazova suvremenog svijeta

Priopćenje za javnost: Nekonvencionalni futurist David Shing na Danima komunikacija o budućnosti AI-ja, kreativnosti i – prilikama u kaosu

Priopćenje za javnost: Ne morate biti u Rovinju da biste bili u središtu zbivanja – pratite Dane komunikacija online!