CTA komunikacije osvojile čak dva zlatna Grand PRixa HUOJ-a u istoj kategoriji

Drago nam je što smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Suradnja sa splitskim reperom Vojkom V tu se pokazala ključnom i iznjedrila hit koji je nadišao granice Splita. Zahvaljujemo žiriju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske, izjavio je direktor CTA komunikacija Petar Tanta povodom dodjela nagrada Grand PRix koja se održala sinoć u Ludoj kući u Zagrebu. 

Odvoji, lako je informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj prepoznali su i stručnjaci na festivalu Greencajtu.

Osim kampanje “Odvoji, lako j”“, CTA komunikacije su u istog kategoriji ‘Grand PRix za odnose s javnošću velikih trgovačkih društava’, zlatom nagrađeni i za protupožarnu kampanju “Nemar je prva iskra” koja je osmišljena i provedena za klijenta Hrvatske šume d.d.

Čak 90% požara moglo bi se spriječiti kad bi ljudi više marili o svojim postupcima u prirodi. Ovo je bila ključna poruka koja se predano ponavljala i postigla rekordne rezultate, kako one komunikacijske, tako i u povijesti Hrvatskih šuma. Javnost je poruku poslušala te je u odnosu na raniju godinu, sačuvano 94 posto više hektara šume, a zabilježena su čak 203 požara manje. Čestitke svim finalistima i dobitnicima!, poručila je Valentina Mezdić, komunikacijska savjetnica u CTA komunikacijama, na dodjeli nagrada.   

Nemar je prva iskra protupožarna je integrirana kampanja koja se provodila tijekom 2023. godine. Glavni cilj bio je osvijestiti građane o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara. “Spriječi požar prije no što nastane”, dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre. Njihove inačice emitirale su se na televiziji te putem radijskih apela na hrvatskom i engleskom jeziku, dok je na digitalnim kanalima zabilježeno preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja. Kratki pregled kampanje moguće je pogledati na linku.

Grand PRix nagrada je koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću od 2007. godine, kao najprestižniju nagradu u ovom području u Hrvatskoj. Dodjeljuje se u nekoliko kategorija za koje organizacije prijavljuju komunikacijske projekte, dok o dobitnicima odlučuje žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću koji rade u agencijama, javnom i privatnom sektoru, nevladinim organizacijama te visokoobrazovnim institucijama.