6. 2. 2018.
Matthijs Leendertse & Jon Biggs

Digital innovation process

O radionici

Inovacije su ono čime se bavimo. Svaki dan moramo biti drugačiji i suočiti se s rastućom kompleksnosti digitala i komunikacijskog sektora u cijelosti. Na inovacije se često gleda kao na aha! trenutak u kojem nam se upali žaruljica iznad glave i briljantna ideja za novu digitalnu kampanju je tu. U stvarnosti, inovacije su pažljivo vođeni procesi, u kojima agencije i klijenti rade zajedno kako bi došli do željenog inovativnog rješenja.

Zasnovan na design thinking načelima, proces inovacija Media Monksa o kojem će Jon i Matthijs govoriti na ovoj radionici sastoji se od nekoliko važnih faza koje u konačnici dovode do inovativne digitalne kampanje. U početku zasnovan na analizi i razumijevanju konteksta inovacije, KPI-jeva, istraživanja te operativnih i izvedbenih ograničenja (budžet, organizacijske ili tehnološke mogućnosti), ovaj proces ne završava materijalizacijom ideja, nego se nastavlja upravljanjem rezultata te kontinuiranom optimizacijom digitalne kampanje.

Ako ste u digitalu, ne propustite radionicu sjajnih MediaMonksa koji će s nama podijeliti svoj proces kreiranja digitalnih inovacija pod pritiskom. Koristeći stvarne izazove inovacija, proći će kroz sve faze procesa kako biste napravili prve korake prema digitalnoj kampanji vrijednoj kanskog lava.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Svim digitalcima koji svojim klijentima žele ponuditi nešto više od klasične Facebook kampanje i bannera.

O predavačima

Matthijs je poslovni strateg tvrtke MediaMonk koji svakodnevno pomaže klijentima pri razvijanju inovativnih digitalnih kampanja u skladu s njihovim strateškim ciljevima. Često vodi radionice na temu inovacija za internacionalne brendove i digitalne akademije poput Google All Stars Academy.

Jon Biggs dizajnira i djeluje od samog početka ere 12-kilobitnih GIF-ova. Londonskom uredu MediaMonksa pridružuje se 2013., a danas s njima gradi kreativne digitalne koncepte za globalne brendove počevši od Adidasa do Google Weara.

Agenda

6. 2. 2018. (utorak)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o digitalnim inovacijama.

Lokacija

HUB385

HUB385, Petračićeva ul. 4, 10000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / KOORDINATORICA RADIONICA

Iva Pavelić

WITH A BIG HELP OF / KREATIVNA DIREKTORICA

Natalija Najjar