21.4.2020.
Mike Ashton

How to Overcome the Challenges of Thinking Strategically

O radionici

Poslovanje ponekad nalikuje na igru šaha – zahtijeva razmišljanje 20 poteza unaprijed. Ako se pitate kako držati korak s promjenjivim potrebama kupaca te kako prilagoditi poslovne strategije koje će biti dugoročno efikasne, ova je radionica tu za vas da naučite kako pobijediti u igri.

Dosad poznate taktike potrebno je pretvoriti u dugoročne i sveobuhvatne strategije jer kupci znaju što žele, a njihove su potrebe sve kompleksnije. Upravo je zato ova radionica savršena za svakog tko želi biti u prednosti u kad pričamo o strategiji – promjenom iz taktičkog u strateški načina razmišljanja zasjat ćete u očima klijenata!

Radionica je dizajnirana tako da ne izlaže suhoparne činjenice o strategijama, već kroz brojne primjere realnih slučajeva pomaže razviti sposobnost strateškog razmišljanja cijelog tima, ali i klijenata. Naučit ćemo razumjeti hijerarhiju strateških odluka, koje modele koristiti za izvrsno strukturiranje planova i prijedloga te kako prepoznati već u briefu je li strategija dovoljna snažna ili ju je potrebno prilagoditi.

Prepoznajte na vrijeme izazove strateškog razmišljanja i smireno razrađujete nove ideje na lovorikama kojima će vas obasipati klijenti.

Ako nešto znamo, sljedeći potez vam je dolazak na ovu radionicu.

 

KOME JE OVA RADIONICA NAMIJENJENA?

Radionica je namijenjena stratezima, oglašivačima, planerima i accountima, i ostalima koji upravljaju brendom i shvaćaju koja je moć kvalitetnog insighta u strateškom planiranju.

O predavaču

Za sve beatlemanijake koji ujedno vole čuti pokoju mudru riječ o uspješnim marketinškim strategijama, Mike Ashton je čovjek kojeg vrijedi poslušati. Svaki se njegov savjet pretvara u zlato, što pokazuje niz agencija koje su pod Mikeovim mentorstvom uspjele u potpunosti transformirati svoj brand.

Koristeći se metodama educiranja menadžera i timova koje su polaznici opisali kao dinamične, zanimljive i inovativne, za Mikea nijedan izazov koji se pred njega stavi nije prevelik – od kreiranja uspješnih customer experiences preko povećanja profitabilnosti do inspiriranja cijelih timova radi učinkovitije suradnje.

Ono što ga izdvaja iz mora marketinških stratega jest njegovo bogato iskustvo, koje uključuje vodeće svjetske brendove poput Procter & Gamblea, Johnson & Johnsona i lanaca hotela Hilton International, a čak je pomogao i Vladi Walesa na rebrendiranju slike cijele zemlje u cilju poboljšanja turizma i privlačenja ulagača.

Njegove treninge i izlaganja na međunarodnim konferencijama ljudi napuštaju oboružani novim znanjima, spremni provesti ih u djelo. Međutim, postoji i jedna mana ovog kreativnog uma – govori se da je njegov entuzijazam zarazan!

Agenda

21. 4. 2020. (utorak)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 – 10:45

Session 1

10:45 – 11:00

Coffee break

11:00 – 12:30

Session 2

12:30 – 13:30

Lunch break

13:30 – 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o strateškom planiranju.

Lokacija

Algebra LAB

Vukasovićeva 1, 10 000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICE PROJEKTA

Jelena Babić i Helena Fuker

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar