24. 10. 2018.
Ravid Kuperberg

How to Develop Powerful Strategic Insights

O radionici

Najučinkovitije i najbolje kampanje bazirane su na strateškim insightima koji mijenjaju pravila igre, no činjenica je da je upravo otkrivanje tih insighta jedan od najtežih zadataka prilikom postavljanja strategije.

Poznati alati za razmišljanje (engl. thinking tools) tvrtke Mindscapes, koji su u oglašivačkoj industriji prepoznati diljem svijeta, nastali su analizom najučinkovitijih i najnagrađivanijih kampanja te otkrivanjem obrazaca razmišljanja na kojima se te ideje temelje.

Kako prepoznati i razumjeti što je insight te kako otkriti inspiraciju u opažanju detalja koje smo do sada zanemarivali promatrajući situaciju iz perspektive na koju smo navikli? Gdje i kako identificirati konflikte? Koje su česte osobne ili društvene dileme potrošača na koje brend može odgovoriti?

Otkrijte kako se uzdići iznad postojećih pretpostavki i konvencionalnog tumačenja podataka te pritom otkrijte i snažne strateške insighte. Saznajte kako prevesti ponašanje i koja se priča krije iza brojeva na koji brend treba odgovoriti!

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Radionica je namijenjena prvenstveno oglašivačima, stratezima, planerima i accountima, no i drugima koji upravljaju brendom i shvaćaju koja je moć kvalitetnog insighta u strateškom planiranju.

O predavaču

U posljednjih nekoliko godina, agencije koje su uspješno završile obuku tvrtke Mindscapes osvojile su više od 25 Canneskih lavova, među kojima i 3 Grand Prixa, koristeći upravo njihove poznate alate za razmišljanje (eng. thinking tools).

Ravid Kuperberg je partner i iskusni trener u Mindscapesu gdje otkriva tajne najuspješnijih projekata iz svijeta oglašavanja. Često predaje po konferencijama i festivalima u industriji.

U svojoj karijeri osobno je vodio projekte za neke od vodećih marketinških agencija i globalnih brendova, uključujući Publicis, Grey, TBWA, Google, Unilever, Telenor i mnoge druge.

 

Photo by: Martin Šopinec

Agenda

24. 10. 2018. (srijeda)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o strateškom planiranju.

Lokacija

Algebra LAB

Vukasovićeva ul. 1, 10000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICA PROJEKTA

Jelena Babić

MALA OD ZAREZA / ASISTENT NA PROJEKTU

Lana Stjepanović

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar