24.10.2018.

Ravid Kuperberg

How to Develop Powerful Strategic Insights

4,94

predavač

4,92

prezentacija

4,92

Sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Probili smo led i dobili odlične ocjene!

“Your raise starts here” zaključio je Ravid Kuperberg za HOWtoWOW akademiju. Iako ste možda propustili prvu ovosezonsku radionicu, ako želite steći nova znanja koja će vas dugoročno dovesti do povišice, popričajte sa svojim poslodavcem i izborite si kotizaciju za prvu sljedeću HOWtoWOW radionicu.

Osim benefita HOWtoWOW radionica,  naučili smo kako na nekonvencionalan način otkriti dobar insight uz malo teorije, primjere iz prakse i smijeha.

Ravid Kuperberg iz tvrtke Mindscapes još je jednom dokazao da je izvrstan predavač što dokazuju i odlične ocjene polaznika! Uz dobivenu peticu, pohvale za interaktivnost, entuzijazam i primjere iz prakse, apsolutnih 100% polaznika preporučilo bi radionicu kolegama!

Pogledajte kako smo se proveli na radionici niže u videu ili u našoj galeriji i ne propustite sljedeću, 16. studenog s Paulom Arnoldom, jer kao što smo spomenuli, možda vam stečeno znanje osigura povišicu. :)

 

Video: Ratio VP

Foto: Igor Pavlović

O radionici

Najučinkovitije i najbolje kampanje bazirane su na strateškim insightima koji mijenjaju pravila igre, no činjenica je da je upravo otkrivanje tih insighta jedan od najtežih zadataka prilikom postavljanja strategije.

Poznati alati za razmišljanje (engl. thinking tools) tvrtke Mindscapes, koji su u oglašivačkoj industriji prepoznati diljem svijeta, nastali su analizom najučinkovitijih i najnagrađivanijih kampanja te otkrivanjem obrazaca razmišljanja na kojima se te ideje temelje.

Kako prepoznati i razumjeti što je insight te kako otkriti inspiraciju u opažanju detalja koje smo do sada zanemarivali promatrajući situaciju iz perspektive na koju smo navikli? Gdje i kako identificirati konflikte? Koje su česte osobne ili društvene dileme potrošača na koje brend može odgovoriti?

Otkrili smo kako se uzdići iznad postojećih pretpostavki i konvencionalnog tumačenja podataka te pritom otkrili i snažne strateške insighte. Saznali smo kako prevesti ponašanje i koja se priča krije iza brojeva na koji brend treba odgovoriti!

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Radionica je bila namijenjena prvenstveno oglašivačima, stratezima, planerima i accountima, no i drugima koji upravljaju brendom i shvaćaju koja je moć kvalitetnog insighta u strateškom planiranju.

O predavaču

U posljednjih nekoliko godina, agencije koje su uspješno završile obuku tvrtke Mindscapes osvojile su više od 25 Canneskih lavova, među kojima i 3 Grand Prixa, koristeći upravo njihove poznate alate za razmišljanje (eng. thinking tools).

Ravid Kuperberg je partner i iskusni trener u Mindscapesu gdje otkriva tajne najuspješnijih projekata iz svijeta oglašavanja. Često predaje po konferencijama i festivalima u industriji.

U svojoj karijeri osobno je vodio projekte za neke od vodećih marketinških agencija i globalnih brendova, uključujući Publicis, Grey, TBWA, Google, Unilever, Telenor i mnoge druge.

Agenda

24. 10. 2018. (srijeda)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o strateškom planiranju.

Location

Algebra LAB

Ilica 242, 10 000 Zagreb