16. 11. 2018.
Paul Arnold

How to Measure Effectiveness?

O radionici

Show Me the Money!

U svijetu sve manjih marketinških budžeta kada je potrebno pravdati svaku uloženu kunu, efikasnost kampanja nikada nije bila važnija, kako za oglašivača, tako i za agenciju.

Dokazivanje povrata na uložena sredstva u interesu je i jednih i drugih kako bi osigurali nove budžete, ali je i kritična faza za učenje i poboljšanje bez koje nema daljnjeg rasta i razvoja brenda..

Kada početi s prikupljanjem podataka? Kako analizirati podatke i što oni govore? Koji su drugi čimbenici koji utječu na rezultate? U konačnici, kako je marketinška komunikacija utjecala na tržišne rezultate?

Na ovoj ćete radionici kroz praktične primjere naučiti koje su ključne vještine i strategije koje pomažu postaviti, mjeriti te, van svake sumnje, provjeriti i dokazati efikasnost kampanje.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Radionica je namijenjena oglašivačima, account direktorima i strateškim planerima, pa čak i kreativcima kojima će pomoći u razumijevanju samog pojma učinkovitosti, čemu stremiti i kako je mjeriti. Posebno je preporučamo svim autorima Effie prijava i budućim osvajačima prestižnih Effie statua.

O predavaču

Paul Arnold osvajač je pet Euro Effie nagrada u samo šest godina.

No, prije svega, on je psiholog s 25 godina iskustva u industriji tržišnog komuniciranja koje je stekao na vodećim pozicijama u velikim agencijama poput Saatchi & Saatchi i Grey, a nakon čega je postao voditelj strateškog planiranja za GSK brendove – globalno.

Ponosni je vlasnik brojnih magisterija i titula te MBA-a, no najvažnije, već je desetak godina jedan od najtraženijih konzultanata i predavača na teme marketinške efikasnosti, mjerenja učinkovitosti te dokazivanja ili žiriranja efikasnih kampanja.

Agenda

16. 11. 2018. (petak)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o mjerenju učinkovitosti marketinških kampanja.

Lokacija

Algebra LAB

Vukasovićeva ul. 1, 10000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICA PROJEKTA

Jelena Babić

MALA OD ZAREZA / ASISTENT NA PROJEKTU

Lana Stjepanović

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar