11.2.2020.
Allister Frost

Content Creation Excellence

O radionici

Pimp my Content v2.0!

Metodologijom koja je donijela i Canneskog lava naučit ćemo kako stvoriti content koji je toliko moćan da ćete sami sebe nagovoriti.

Briljirat ćemo u content marketingu – otkrit ćemo kako kreirati sadržaje koji će publici biti go to za sve dileme i upite, prepoznati najčešće greške koje se potkradu u postavljanju planova, saznati koji su pobjedonosni formati svakog contenta itd…

Zaronit ćemo čak i u bespuća bihevioralne ekonomije kako bismo otkrili što klika kod korisnika, ali i kako da klika još duže. I iznova. Kako da se doista poveže s contentom koji je puno više od samog plasiranja sadržaja – sadržaja radi.

Osim što je podloga dobrog contenta u pametno razrađenoj strategiji i planiranju te poznavanju vlastite publike, vrhunski rezultati zahtijevaju nešto više asova u rukavu. Potrošači vole donositi informirane odluke, a na pametnom je i razrađenom online te offline contentu da odgovori na sva potencijalna pitanja potrošača.

Na Frostovoj zabavnoj i interaktivnoj radionici kroz praktični rad i znanja naučit ćete kako isporučiti još bolje metode za kreiranje contenta koji je korisnicima relevantan u svakom koraku, a nakon nje ponosno ćete isporučiti još bolje rezultate svojim klijentima. Voljet će vas i korisnici i klijenti. A vi ćete voljeti HOWtoWOW radionicu još više.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Content kreatori, account direktori, stratezi, kreativci te ostali članovi agencijskog tima koji stoje iza strategije i njezinih ideja, znate gdje vas čekamo.

O predavaču

Najbolje ocijenjen predavač sedme sezone vraća se na HOWtoWOW akademiju!

Osim što je UK Digital Personality of the Year, bivši voditelj marketinga i digitalne strategije Microsofta, Allister Frost ujedno je osnivač nagrađivane konzultantske kuće Wild Orange Media, gdje pomaže tvrtkama da korištenjem tehnologije i digitalnih komunikacijskih kanala ostvare svoj potencijal, razviju kompetitivne prednosti i ubrzaju rast poslovanja.

Redoviti je konzultant tvrtki poput Sonyja, General Electrica, Alcona i Kie, vodio je velike brendove poput Kleenexa, a osvojio i brojne nagrade, uključujući srebro u Cannesu.

Zbog visoke razine energičnosti, snažnih govora i vrhunskih prezentacija čest je predavač na konferencijama na temu budućnosti marketinga, psihologije inbound marketinga i bihevioralne ekonomije.

Agenda

11. 2. 2020. (utorak)

09:00 – 9:15

Registracija

09:15 – 10:45

Session 1

10:45 – 11:00

Coffee break

11:00 – 12:30

Session 2

12:30 – 13:30

Lunch break

13:30 – 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o content marketingu.

Lokacija

Algreba LAB

Vukasovićeva 1, 10 000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICE PROJEKTA

Jelena Babić i Helena Fuker

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar