11.2.2020.
Allister Frost

Content Creation Excellence

4,94

PREDAVAČ

4,68

PREZENTACIJA

4,74

SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE

100 %

PREPORUKA RADIONICE

Moćan predavač na moćnoj radionici doveo do moćnog contenta

Mislimo da je Allister Frost i više nego dokazao zašto je najbolje ocijenjeni predavač prošle sezone. Njegova zarazna karizma na radionici zaista nikoga nije ostavila ravnodušnim.

Allister nije govorio o kreiranju contenta kao da je tek sada izumljen e-mail. Uvijek se fokusirao na budućnost – koji su formati najuspješniji u 2020. godini, kako voditi korisnike kroz naš content, kako se izvući iz svake loše situacije snagom contenta te (najbitnije od svega) kako da korisnici iznova klikaju na naš content.

Sva su ta važna pitanja dobila konkretne odgovore putem interaktivnog, zanimljivog, ali nadasve zabavnog pristupa po kojem je Allister poznat. Dašak atmosfere možete vidjeti u galeriji, a prezentaciju s radionice možete preuzeti ovdje (pass: howtowow).

Čini se da (zasad) zadržava svoju titulu najbolje ocijenjenog predavača, a saznajte hoće li ga uspjeti prestići naša sljedeća predavačica Tish Mousell, čija ekscentrična i neobična osobnost možda čak parira Allisteru. Na svojoj će vam radionici otkriti kako više ljenčarenja može dovesti do više uspjeha. Nemojte ipak previše ljenčariti, već rezervirajte svoje mjesto što prije.

Vidimo se na sljedećoj HOWtoWOW radionici, 2. ožujka u Algebra LAB-u!

O radionici

Pimp my Content v2.0!

Metodologijom koja je donijela i Canneskog lava naučili smo kako stvoriti content koji je toliko moćan da smo sami sebe nagovorili.

Briljirali smo u content marketingu – otkrili smo kako kreirati sadržaje koji će publici biti go to za sve dileme i upite, prepoznali najčešće greške koje se potkradu u postavljanju planova, saznali koji su pobjedonosni formati svakog contenta itd…

Zaronili smo čak i u bespuća bihevioralne ekonomije kako bismo otkrili što klika kod korisnika, ali i kako da klika još duže. I iznova. Kako da se doista poveže s contentom koji je puno više od samog plasiranja sadržaja – sadržaja radi.

Osim što je podloga dobrog contenta u pametno razrađenoj strategiji i planiranju te poznavanju vlastite publike, vrhunski rezultati zahtijevaju nešto više asova u rukavu. Potrošači vole donositi informirane odluke, a na pametnom je i razrađenom online te offline contentu da odgovori na sva potencijalna pitanja potrošača.

Na Frostovoj zabavnoj i interaktivnoj radionici kroz praktični rad i znanja naučili smo kako isporučiti još bolje metode za kreiranje contenta koji je korisnicima relevantan u svakom koraku, a nakon nje ponosno isporučujemo još bolje rezultate svojim klijentima. Zavoljet će nas i korisnici i klijenti. A vi ste zavoljeli HOWtoWOW radionicu još više.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Content kreatori, account direktori, stratezi, kreativci te ostali članovi agencijskog tima koji stoje iza strategije i njezinih ideja, znate gdje vas čekamo.

O predavaču

Najbolje ocijenjen predavač sedme sezone vratio se na HOWtoWOW akademiju!

Osim što je UK Digital Personality of the Year, bivši voditelj marketinga i digitalne strategije Microsofta, Allister Frost ujedno je osnivač nagrađivane konzultantske kuće Wild Orange Media, gdje pomaže tvrtkama da korištenjem tehnologije i digitalnih komunikacijskih kanala ostvare svoj potencijal, razviju kompetitivne prednosti i ubrzaju rast poslovanja.

Redoviti je konzultant tvrtki poput Sonyja, General Electrica, Alcona i Kie, vodio je velike brendove poput Kleenexa, a osvojio i brojne nagrade, uključujući srebro u Cannesu.

Zbog visoke razine energičnosti, snažnih govora i vrhunskih prezentacija čest je predavač na konferencijama na temu budućnosti marketinga, psihologije inbound marketinga i bihevioralne ekonomije.

Agenda

11. 2. 2020. (utorak)

09:00 – 9:15

Registracija

09:15 – 10:45

Session 1

10:45 – 11:00

Coffee break

11:00 – 12:30

Session 2

12:30 – 13:30

Lunch break

13:30 – 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o content marketingu.

Lokacija

Algreba LAB

Vukasovićeva 1, 10 000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICE PROJEKTA

Jelena Babić i Helena Fuker

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar