10. 5. 2019.
DR.ME

How to Design Visual Stories: Search and Destroy

O radionici

Možda je old school, ali na ovoj je radionici zabranjen unos laptopa. Vraćamo se dobrom starom papiru i škarama.

Izaći ćemo iz zone komfora i vratiti se vremenu kad je kreativnost bila puno više od opisa posla, a u prvi ćemo plan staviti proces stvaranja, kreaciju ideja i vizualne priče.

Razvijat ćemo vještine koje svaki dizajner i art director žele izbrusiti – generiranje ideja bez računala, uz korištenje samo vlastitih ruku i dostupnih materijala. Pritom će se raditi greške ili, prema riječima Boba Rossa, “happy accidents”.

Na zanimljivom primjeru, a još zanimljivijem finalu (no spoilers included), polaznici će tijekom čitave radionice vježbati svoju super moć – stvaranje vizualnih priča. Pritom će stvoriti rad koji će s ponosom htjeti pokazati cijelom svijetu, koristeći skulpturu, tipografiju ili bilo koju drugu odabranu tehniku, uz pomoć kolaža, boje, olovke, ugljena itd., ali bez tehnologije. Radeći sa sofisticiranim programima, na skupim računalima, redajući projekte kao na traci, dizajnerima treba predah, točnije – povratak. Na ovoj se radionici vraćamo iskonskoj kreaciji i samoj esenciji kreativnosti.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Svim dizajnerima, art directorima, kreativcima i onima koji se bave generiranjem ideja, a vole rezuckati škarama.

O predavačima

DR.ME su dva kreativca koja od 2010. godine vrte print, digital i retail dizajn oko malog prsta, bježe od ustaljenog dizajna i neprestano si zadaju nove dizajnerske izazove – od opskurnih bendova do velikih brendova, DR.ME se ne boje predložiti inovativan dizajn, pritom osvajajući zadovoljne klijente.

Ovaj multidisciplinarni kreativni studio osnovan je jedne kišne noći u Manchesteru od strane Ryana Doylea (DR) i Marka Edwardsa (ME), zahvaljujući sretnom otkriću da njihova imena zajedno čine dobar anagram. DR.ME drže predavanja, izložbe i radionice po SAD-u i UK-u, surađuju s brojnim diskografskim kućama, uključujući Sony i Red Bull Music Academy, brendovima poput Budweisera, Bloomberg Businessweeka Umbro i Urban Outfitters. Uz to, briljiraju i na vlastitim projektima, a njihovu majicu nosi Keanu Reeves. Njihov projekt 365 Days of Collage rezultirao je izdavanjem Cut That Out, jedne od najcjenjenijih knjiga o inovativnoj upotrebi kolaža.

Agenda

10. 5. 2019. (petak)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o inovativnom pristupu dizajnu.

Lokacija

Algebra LAB

Ilica 242, 10 000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICA PROJEKTA

Jelena Babić

MALA OD ZAREZA / ASISTENT NA PROJEKTU

Lana Stjepanović

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar