6. 2. 2019.
Allister Frost

How to Do Content Marketing with Added Strategy?

O radionici

Vrijeme je da se odmaknemo od hypea o content marketingu. Ova zabavna i interaktivna radionica bit će vaš vodič za stvaranje i distribuiranje visoko kvalitetnog contenta za digitalno doba.

Sve više i više ulaganja u marketing usmjereno je na digitalne kanale komunikacije. Zbog toga je content marketing danas daleko više od pukog produciranja contenta. Dobar content marketing danas čine precizno definirani taktički modeli i tehnike proizašle iz dubinskog poznavanja ponašanja potrošača te poznavanja načina na koji digitalni svijet funkcionira.

Internet je zapravo more contenta. Content je primaran razlog zašto provodimo sate na internetu, društvenim mrežama, web stranicama brendova i razlog zašto im se na kraju vraćamo. On je direktna linija u komunikaciji brenda s potrošačima.

Želite li otkriti kako kreirati sam content i odabrati teme koje će zaintrigirati korisnike? Kako precizno targetirati ciljanu skupinu i na kojim kanalima plasirati content?

U tom slučaju, nemojte propustiti radionicu Allistera Frosta o content marketingu jer će vam otkriti strukturirani okvir od 9 koraka koji će vam pomoći dati odgovore na ova pitanja i još puno toga. Zaintrigirat će vas. Potaknuti na interakciju. I željet ćete ponovo doći na HOWtoWOW radionicu.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Radionica je namijenjena social media stratezima, managerima, content managerima i svima drugima koji žele saznati kako bolje i efikasnije kreirati te plasirati content korisnicima.

O predavaču

UK Digital Personality of the Year i bivši voditelj marketinga i digitalne strategije tehnološkog giganta Microsofta, Allister Frost, u Zagrebu će održati HOWtoWOW radionicu o content marketingu.

Danas pomaže kompanijama da kroz korištenje tehnologije i digitalnih komunikacijskih kanala ostvare svoj potencijal, razviju kompetitivne prednosti i ubrzaju rast poslovanja.

Tijekom svoje karijere vodio je velike brendove poput Kleenexa, a osvojio je i brojne nagrade, uključujući i srebro u Cannesu.

Zbog svoje visoke energičnosti, snažnih govora i vrhunskih prezentacija, čest je predavač na konferencijama na temu budućnosti marketinga, psihologije inbound marketinga i bihevioralne ekonomije.

Agenda

6. 2. 2019. (srijeda)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o strateškom content marketingu.

Lokacija

Algebra LAB

Vukasovićeva ul. 1, 10000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICA PROJEKTA

Jelena Babić

MALA OD ZAREZA / ASISTENT NA PROJEKTU

Lana Stjepanović

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar