6.12.2019.
Pop Up Agency

Framework for Creativity or How to Solve a Brief in 48 Hours

4,77

PREDAVAČ

4,60

PREZENTACIJA

4,70

SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE

97 %

PREPORUKA RADIONICE

Zakoračili smo u matrix…

…i shvatili da nema 48-satne magije, sve je u koncentraciji.

Maksimilian Kallhed nam je na samom početku radionice postavio pitanje od kojeg sve kreće – kad smo zadnji put proveli dva dana fokusirajući se na jednu, jedinu stvar? Jest da je potrebno puno više kako bismo riješili brief u samo 48 sati, ali jedno smo usavršili – it’s all about focus.

Generirali smo hrpu ideja, ispraznili um, čak i speed dateali, a sve kako bismo zakoračili u taj famozni matrix – jer vrijeme je da se odmaknemo od emocionalnog kako bismo dali prostora konstruktivnim idejama.

Check outali smo se s ove radionice s Maksijevim zlatnim savjetom: “Collaboration is key to solve briefs.”

Nije da su mu samo savjeti zlatni jer prezentaciju s ove radionice odlučio je podijeliti s vama. Prezentaciju preuzmite ovdje, a nikako nemojte preskočiti ni galeriju!

Ne propustite sljedeću radionicu 16. 1., krojenu za kreativce – Mike Coulter će uz Tiny Habits pokazati kako razbiti bilo kakvu kreativnu blokadu. Nema izlike, čekamo vas friške nakon blagdana! :)

O radionici

Donijeli smo vam radionicu ravno iz Cannesa!

U agencijskom životu rokovi nekad znaju biti nemogući. Što kad bi vam se u uredskoj ladici skrivao čarobni štapić kojim biste u samo 48 sati klijentu ispostavili vrhunsku kreativu ili strategiju, a pritom uštedjeli vlastite sate? Odgovor na ovaj win-win clickbait leži u 48-satnom modelu Pop Up Agencije.

S pretpostavkom da generiranje ideje ne treba nužno oduzimati previše vremena, model Pop Up Agencije u 48 sati uspijeva razviti bilo koju ideju do kraja, startajući od inicijalnog briefinga i problema do prepoznavanja pobjedničkih ideja i predstavljanja rješenja u prezentaciji koja osvaja na pitchu.

Naučili smo kako brzo razvijati kvalitetne ideje i uvjerili se kako je svaki brief moguće riješiti u 48 sati – ako koristimo prave alate i metode za određenu problematiku. Svaki je korak specifično dizajniran kako biste svakim sljedećim bili bliže rješenju, a ključ leži u demokratizaciji cjelokupnog kreativnog procesa. Timski rad u ovom modelu dobiva potpuno novo značenje.

 

KOME JE RADIONICA BILA NAMIJENJENA?

Kreativci, copywriteri i lovci na lavove, skoknite na radionicu i iskočite iz okvira!

O predavaču

Maksimilian Kallhed suosnivač je i direktor nomadske Pop Up Agencije, redoviti predavač na Cannes Lionsu i ostalim najvećim festivalima industrije, uključujući Dubai Lynx, Eurobest i D&AD, a ujedno redovito radi s brendovima poput Facebooka, Coca-Cole, Adidasa, Hyper Islanda, Volkswagena, TBWA-a, YSL-a i Condé Nasta.

Ideju Pop Up Agencije razvio je kao student Hyper Islanda zajedno sa suosnivačem Abrahamom Asefawom, a u samo prvoj godini rada Pop Up Agenciju angažiralo je čak 27 različitih klijenata iz 16 zemalja te su danas na speed dialu vodećih svjetskih kompanija. Od optimizacije procesa, kreativnih rješenja i poslovnog razvoja te edukacije, Pop Upovci u osam godina rada kontinuirano šire portfolio zadovoljnih i nagrađivanih klijenata, proputovali su više od 50 zemalja, a njihov 48-satni model postao je dio svakodnevnog poslovanja Facebooka, Skyja, Spotifyja, KLM Airlinesa i drugih vodećih brendova.

AGENDA

6. 12. 2019. (petak)

09:00 – 09:15

Registracija

09:15 – 10:45

Session 1

10:45 – 11:00

Coffee break

11:00 – 12:30

Session 2

12:30 – 13:30

Lunch break

13:30 – 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o brainstormingu.

Lokacija

Algebra LAB

Vukasovićeva 1, 10 000 Zagreb

QUEEN OF PARADE / IZVRŠNA DIREKTORICA

Dunja Ivana Ballon

IN CHARGE / VODITELJICE PROJEKTA

Jelena Babić i Helena Fuker

WITH A BIG HELP OF / ART DIREKTORICA

Natalija Najjar