8. sezona HOWtoWOW

CREATIVITY

9.9.2021.

Thomas Kolster: Buffet of Good Ideas – Creativity for Good powered by Mastercard

Urbana edukacija sa svjetski poznatim Thomasom Kolsterom uz buffet dobrih ideja i ručak te opušteno druženje na otvorenom – dan za poželjeti.

pročitaj više

BUSINESS 10.12.2020.

Tish Mousell: Time Management or How to Achieve More by Doing Less powered by Mastercard

(Ne)efikasan time management – izvor većine agencijskih frustracija. Želimo postići...

pročitaj više

DIGITAL 11.2.2020.

Allister Frost: Content Creation Excellence

Pimp my Content v2.0! Metodologijom koja je donijela i Canneskog lava naučili smo kako stvoriti content koji je toliko moćan da ćete...

pročitaj više

INSPIRATION 16.1.2020.

Mike Coulter: Tiny Habits for Creatives or How to Do Better Things?

Dragi naši kreativci, vjerujemo da ste ponekad u blokadi. I Coulter je nekad bio. Zato smo ga doveli na HOWtoWOW...

pročitaj više

CREATIVITY 6.12.2019.

Pop Up Agency: Framework for Creativity or How to Solve a Brief in 48 Hours

Donosimo vam radionicu ravno iz Cannesa! U agencijskom životu rokovi nekad znaju biti nemogući. Što kad...

pročitaj više

PR 18.11.2019.

Adrian Wheeler: B2B PR Media Writing – How to Win Over the Media

Bavite se odnosima s javnošću i želite producirati business-to-business materijale za medije, a da pritom budu...

pročitaj više

VIDEO 31.10.2019.

[HALLOWEEN EDITION] Ali Ali: The Art of Creating Video Content or How to Go from Brief to Gold

Ponekad imamo osjećaj da se zvijezde trebaju poklopiti za dobar TV spot ili video –...

pročitaj više

LEADERSHIP 4.9.2019.

[SUMMER EDITION @ RASTOKE] How to Be More You and Grow Your Business by Mark Shayler

Koncept liderstva ubrzano se mijenja. Biti efikasan, voditi humano uz visoko razvijene emocionalne...

pročitaj više

NEGOTIATION 8.12.2021.

Emma J. Ewing: Present with Impact powered by Mastercard

Koliko znanja stane u jednu čizmicu? Više nego što mislite. Ove smo se godine osjećali posebno darežljivo, stoga smo vam...

pročitaj više

8. sezona