9.9.2021.
Thomas Kolster
Buffet of Good Ideas – Creativity for Good powered by Mastercard
O radionici
Nema veze volite li više slatko ili slano jer smo na ovom švedskom stolu uživali u osvježavajućim idejama koje bi zasitile i najveće brendove. A čovjek koji ih priprema već gotovo dva desetljeća je svjetski poznati Mr. Goodvertising – jedan jedini Thomas Kolster došao je na HOWtoWOW! Kako ne biste mislili da su nam slasne jezične igre pale s neba, radionica Buffet of Good Ideas powered by Mastercard održala se uživo (naravno, uz svima drage epidemiološke mjere) na elitnoj gastro adresi restorana Rougemarin Park u samom zalasku ljeta, 9. rujna 2021. Frcali smo od dobrih ideja u hladu zelenih krošnji i opuštenoj atmosferi idealnoj za sve ljubitelje eatertainmenta.
Otpratili smo stare modele koji više ne prolaze, a Thomas nas je upoznao s inovativnim, ali i sada već jedinim načinima rada u industriji tržišnih komunikacija. Dobili smo odgovore na pitanja poput „Kako biti odgovoran na autentičan način koji rezonira s potrošačima?“ ili „Jesu li profit i društvena odgovornost međusobno isključivi?“, a po završetku radionice žarulje iznad glava nam nisu prestale gorjeti.
Prezentaciju s radionice preuzmite ovdje, a što nam je Thomas poručio u Rougemarin Parku, pogledajte niže:
Powered by
- Članovima HURA-e Mastercard je osigurao po jednu besplatnu kotizaciju
- Za korisnike Mastercard® kartica bili su osigurani ekskluzivni paketi “3 za 1”, no u prvih tjedan dana svih je deset raspoloživih paketa “3 za 1” rezervirano!
- Uz nezaboravno iskustvo, korisnike Mastercard® kartice koji su kupili grupni paket “3 za 1” na radionici očekivao je i elegantni koktel
- Svim sudionicima radionice bio je osiguran raskošan buffet ručak iz ponude restorana RougeMarin
- Sudionici radionice ostvarili su popust na kupovinu knjiga „The Hero Trap“ i „Goodvertising“ autora Thomasa Kolstera, pionira pokreta Goodvertising
KOME JE OVA RADIONICA BILA NAMIJENJENA?
Sijaset ideja našlo je plodno tlo u glavama svih koji se danas bave kojim god aspektom tržišnog komuniciranja, bilo da rade na brendovima kao agencija ili oglašivač, bave se offline marketingom ili rade u digitalu. Radionica je bila stvorena za sve koji vole osluškivati promjene, informirati se o njima te ih naposljetku primijeniti i pomesti konkurenciju.
O predavaču
On je čovjek na misiji transformiranja paradigme oglašavanja. On je globalno prepoznati predavač i član žirija na svjetskim festivalima, uključujući Cannes Lions, SXSW, TEDx, Eurobest i D&AD. On je lider koji inspirira i potiče komunikatore da mijenjaju svijet na bolje. On je jedan jedini Mr. Goodvertising. Naravno, riječ je o Thomasu Kolsteru, pioniru globalnog pokreta Goodvertising. Kao začetnik oglašavanja sa svrhom, Thomas je marketinški aktivist koji je u top formu doveo Fortune 500 kompanije, start-upove, agencije i neprofitne organizacije. Svojom dugogodišnjom suradnjom s najvećim svjetskim festivalom kreativnosti Cannes Lions Thomas širi svoje inovativne ideje diljem svijeta, bilo kao član žirija ili predavač na Lions School of Creativity.
Agenda
9. 9. 2021. (četvrtak)
12:00 – 12:15
Registracija
12:15 – 13:15
Session 1
13:15 – 14:00
Lunch break
14:00 – 16:00
Session 2
16:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o kreativnosti za dobro.