15.1.2019.
David Meikle

How to Tame and Retain Difficult Clients: Client Whispering

4,83

PREDAVAČ

4,66

PREZENTACIJA

4,72

SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE

100 %

PREPORUKA RADIONICE

Hoćete li odsad s klijentima komunicirati uz pravi umjesto isforsiranoga osmijeha?

Ponekada je jaz između vas i klijenata jednostavno prevelik, no svi su izazovi rješivi
uz kvalitetnu i vještu komunikaciju. Posebno ako ste bili na radionici Davida Meiklea
te uz gromoglasan smijeh svjedočili brojnim zanimljivim i relevantnim primjerima, a
pritom stekli uvide u alate i tehnike koji će vam pomoću natjerati vodu na svoj mlin i
kvalitetnim komuniciranjem usrećiti obje strane, sebe i svoju agenciju te klijenta.

David Meikle svojom je drugom HOWtoWOW radionicom još jednom potvrdio kako je
izvrstan predavač koji, citiramo polaznike, osluškuje bilo publike – zbog čega bi
apsolutnih 100% polaznika preporučilo radionicu svojim kolegama!

Pogledajte kako smo se proveli na radionici u našoj galeriji i ne propustite
sljedeću 6. veljače s Allisterom Frostom.

Prezentaciju s radionice možete preuzeti ovdje.

 

Foto: Igor Pavlović

O radionici

Činjenica je da je rad s klijentima izazovan i težak, no postoje i slučajevi gdje je gotovo nemoguć. Bez obzira na razloge poput sukoba karaktera, kulture kompanije, raznih proceduralnih usporavanja organizacije ili kombinacija svega navedenog, suradnja s nekim klijentima ponekad je nerazumno zahtjevna i teška.

Imati takve klijente u portfoliju agencije često znači srozavanje morala i rast nezadovoljstva zaposlenika. Takvi accounti često su manje efikasni i skuplji, ali su takvi klijenti ponekada toliko veliki i važni da agencija nema izbora nego namontirati osmijeh i nastaviti dalje s radom.

Koji su konkretno izazovi u komunikaciji i suradnji, tko od koga želi što te kako izgraditi kvalitetan odnos s klijentom, a da se pritom ne naruše odnosi unutar agencijskog tima i same agencije?

Client Whisperer David Meikle otkrio je insighte, alate i tehnike kako se nositi s takvim klijentima te kako ih nježno usmjeriti prema kvalitetnijoj i efikasnijoj suradnji, koja će biti podnošljivija i manje štetna za agenciju.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Radionica je bila namijenjena direktorima, new business, client service i account direktorima te drugima čiji posao uključuje direktnu komunikaciju s klijentima.

O predavaču

David Meikle, inovator i lukavi pregovarač te autor knjige “How to Buy a Gorilla: Getting the Right Muscle Behind Your Advertising Efforts”, osnivač je konzultantske tvrtke Salt Partners s više od 20 godina iskustva rada u industriji.

Tijekom svoje karijere radio je i u svjetski poznatim agencijama Grey London i Ogilvy&Mather, surađivao je s klijentima poput Nestléa, American Expressa, Forda, Unilevera i Kimberly Clarka, a kao Group Managing Director u agenciji Ogilvy Russia svojim radom je povećao zadovoljstvo klijenata i dobit agencije za čak 500%.

Agenda

15. 1. 2019. (utorak)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o kvalitetnoj suradnji s klijentima.

Lokacija

Algebra LAB

Ilica 242, 10 000 Zagreb