27.11.2015.

Sam Moorthy

Account Management

4,93

Predavač

4,7

Prezentacija

4,83

Sveukupna ocjena

96,7%

Preporuka radionice

Usrećili smo brand, klijenta, agenciju i naravno accounta!

Uspješno smo odradili i ovogodišnju HOWtoWOW radionicu, ovog puta u special edition trodnevnom formatu. Istina, ovaj put smo igrali na sigurno i doveli vam već poznatog Sama Moorthyja koji ni ovaj put nije razočarao, naprotiv, sve nas je oduševio dinamičnom i zanimljivom radionicom pa nije bilo markiranja!

Pohvale polaznicima, hrabro su se držali sva tri dana i neumorno rješavali sve zadatke koji su se našli pred njima. Naučili smo mnogo toga, ali nas je posebno oduševio Brand Equity (Pitate se što je to? Mi znamo!) i Consumer Understanding. Zato u budućnosti možete očekivati radionice upravo na te teme.

Accounti su napokon sretni, a s tim dolaze zadovoljni klijent i agencija te naravno i uspješan brand! Polaznici su kao najbolje istaknuli našeg legendarnog predavača – Sama Moorthyja, ali i interaktivnost same radionice i odlične primjere na kojima smo učili.

O radionici

U marketinškoj industriji poznato je kako se novi posao dobije zbog superiorne kreative, a izgubi zbog slabe komunikacije s klijentima. Kako bi to spriječili pripremili smo vam posebno izdanje HOWtoWOW akademije, specijalnu radionicu iz Account Managementa.

Shvaćanje Account Managementa kao pukog osiguravanja zadovoljstva klijenata ne samo da je pogrešno već je i opasno jer se ignorira velika uloga accounta u agenciji, kampanji i poslovanju klijenta. Account Management, kao jedna od važnih marketinških disciplina, puno je više od Client Servicea. Utjecaj na poslovanje same agencije, ali i poslovanje klijenta odgovornosti su kojima se treba posebno pristupiti.

Ova cjelovita edukacija namijenjena je prije svega senior level agencijskim profesionalcima koji će kroz 20 sati interaktivnog treninga imati priliku steći konkretna znanja o savjetovanju klijenata oko upravljanja brandom, skladnoj koordinaciji projekata s vanjskim oglašivačima te razvijanju jakog i funkcionalnog agencijskog tima, a radionica će obuhvatiti tri najvažnija aspekta Account Managementa: brand, klijenta i agenciju.

S obzirom na to da je riječ o novom formatu radionice koja se održava kroz tri uzastopna dana od polaznika se očekuje redovito pohađanje, potpuna predanost i izvršavanje pripremnih obaveze. Polaznici će uoči radionice unaprijed dobiti materijale i zadatke koji će ih pripremiti na ovo posebno izdanje HOWtoWOW akademije.

Broj mjesta je ograničen, zato požurite!

O predavaču

Sam Moorthy poznati je suradnik HOWtoWOW akademije s visoko ocijenjenim radionicama koje polaznike svaki put oduševe i dodatno motiviraju.

Sam radi kao profesionalni konzultant i trener, a u njegovom profesionalnom razvoju nalaze se aktivnosti poput razvoja brand strategija, komunikacijskih strategija, odabira prikladnih ATL i BTL komunikacijskih alata i drugog.

Njegove radionice i dugotrajni programi treninga rade se po narudžbi, a fokus je na omogućavanju identifikacije i rješavanja problema do povećane produktivnosti, rasta i zadovoljstva na poslu.

Prije nego je prešao u konzultante, 15 godina je radio na poziciji Regionalnog Account Directora u Greyu gdje su mu glavni klijenti bili brandovi P&G-a, GSK i Mars.

Managing The Brand

Četvrtak, 21. siječnja 2016.

09.00 – 09.15

Doručak i registracija sudionika

09.15 – 10.45

Ključni parametri za poznavanje i praćenje klijenta i branda

10.45 – 11.00

Stanka za kavu

11.00 – 12.30

Proces razvoja komunikacija

12.30 – 13.30

Ručak

13.30 – 15.00

Razumijevanje i pravilno korištenje istraživanja 15.00 – 15.15 Stanka za kavu i snack 15.15 – 16.45 Razumijevanje potrošača 16.45 – 17.00 Završna analiza i ključni zaključci prvog dana

Managing The Client

Petak, 22. siječnja 2016.

09.00 – 09.15

Doručak

09.15 – 10.45

Pružanje savjetodavnih usluga u vođenju branda

10.45 – 11.00

Stanka za kavu

11.00 – 12.30

Suradnja s ostalim agencijama koje rade na brandu

12.30 – 13.30

Ručak

13.30 – 15.00

Upravljanje problemima i konfliktima

15.00 – 15.15

Stanka za kavu i snack

15.15 – 16.45

Povećanje vrijednosti branda i unaprijeđenje klijentova poslovanja

16.45 – 17.00

Završna analiza i ključni zaključci drugog dana

Managing The Agency

Subota, 23. siječnja 2016.

09.00 – 09.15

Doručak

09.15 – 10.45

Razvijanje iskrenog interesa za klijenta unutar agencije

10.45 – 11.00

Stanka za kavu

11.00 – 12.30

Razvijanje snažnog tima unutar agencije

12.30 – 13.00

Završetak radionice i podjela priznanja