18.11.2019.
Adrian Wheeler
B2B PR Media Writing – How to Win Over the Media
PREDAVAČ
PREZENTACIJA
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Preobratili smo medije iz protivnika u saveznike!
Adrian Wheeler nam je uz pomoć teorije, ali puno više praktičnog rada pomogao osvijestiti kako točno vijesti moraju izgledati da bi bile objavljene, čitane i uspješne u promjeni čitateljeva mišljenja i ponašanja.
Zajedno smo prošli sve elemente uspješne vijesti za medije, ali smo i saznali kako svaka napisana riječ mora imati svoje zašto, tj. stalno kritičko preispitivanje funkcije teksta ključno je da se zadive i najstroži urednici.
Uz mnoštvo praktičnih vježbi kako procjene tuđih vijesti tako i pisanja vlastitih pridonijelo je da shvatimo da se i one nezahvalne vijesti mogu prikazati briljantnima. Igrali smo se novinara, urednika i čitatelja i iz svih perspektiva saznali kako prodati bilo koju vijest.
Ovako dobra atmosfera ogleda se i u (izvrsnim) ocjenama koje su dali predavaču i cjelokupnoj radionici zbog interaktivnog pristupa, konkretnih primjera iz prakse i otvorenog i opuštenog dijaloga između predavača i polaznika.
Prezentaciju s radionice preuzmite ovdje, a kako smo se proveli, pogledajte u galeriji.
Foto: Igor Pavlović
O radionici
Bavite se odnosima s javnošću i želite producirati business-to-business materijale za medije, a da pritom budu jednako interesantni i atraktivni kao i nagrađivane business-to-customer priče?
Naučili smo kako istraživati i koncipirati B2B priče koje će osvojiti i novinare te ih potaknuti da ih objave sve bez razmišljanja. Vodeći se upravo novinarskim praksama, uspješno smo prilagođavali B2B priče bilo poslovnim, tehničkim i strukovnim medijima ili općoj javnosti te shvatili što B2B mediji zapravo žele od sadržaja koji dobivaju na dnevnoj bazi.
Držali smo se starog, provjerenog para – teorije i prakse. Prošli smo teorijsku podlogu, primjere iz prakse, a sve kako bismo praktične vježbe koje će se doticati vijesti, medija, case studyja i plasiranja priča odradili najbolje što znamo.
Što će osvojiti klijente? Koji elementi čine priču vrijednom objave? Kako i najslabiju priču učiniti privlačnom? Sve smo saznali. I kako da svaka vaša priča u budućnosti bit će objavljena.
KOME JE RADIONICA BILA NAMIJENJENA?
Dobrodošli ste bili svi – stručnjaci odnosa s javnošću, PR juniori, seniori i ostali koji žele osvajati javnost, ali i novinare svojim tekstovima.
O predavaču
Adrian Wheeler bivši je predsjednik PRCA-e, najveće organizacije stručnjaka za odnose s javnošću, CIPR-e te GCI Europe za cijelu grupaciju, a trenutno je neizvršni direktor čak pet konzultantskih tvrtki.
Osnivač je vlastite tvrtke Sterling Public Relations, koja se ubrzo nakon osnivanja našla na listi top 10 konzultantskih tvrtki u UK-u. Taj je uspjeh prepoznala i Grey grupacija, u sklopu koje Sterling PR djeluje više od 30 godina. Pod njegovom palicom Grey se proširio na 28 ureda diljem Europe s 53 međunarodna klijenta. Adrian Wheeler ujedno je partner u Agincourt komunikacijama, a zbog svojeg neizmjerno bogatog iskustva izuzetno je tražen trener na radionicama koje se dotiču medijskih treninga, kriznog komuniciranja i odnosa s medijima. Nagrađen je posebnom nagradom Sir Stephen Tallents Medal za izvanredan doprinos struci odnosa s javnošću.
Agenda
18. 11. 2019. (ponedjeljak)
09:00 – 09:15
Registracija
09:15 – 10:45
Session 1
10:45 –11:00
Coffee break
11:00 – 12:30
Session 2
12:30 – 13:30
Lunch break
13:30 – 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o odnosima s javnošću u B2B sektoru.