31.10.2019.
[HALLOWEEN EDITION] Ali Ali
The Art of Creating Video Content or How to Go from Brief to Gold
PREDAVAČ
PREZENTACIJA
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Location, location, location!
Ono što nam je svima sviralo u glavi nakon radionice je “location, location, location“ – lokacija je najbitniji element režiranja jer potiče rad kreativnih vijuga. Čak i ako nam budžet ne dozvoljava da snimamo u luksuznom restoranu, food truck može postići isti efekt ako na kreativan način razmislimo o prostoru i njegovom potencijalu.
Okušali smo se i u osmišljavanju kampanje na temelju Alijeva briefa te tako na vlastitoj koži najbolje iskusili kao potaknuti kreativnost i izraditi vrhunski projekt.
Ne čudi stoga da bi svi polaznici preporučili ovu radionicu kolegama, a ocjenom odličan ocijenjena je cjelokupna radionica zbog opsežnog, ali dubokog pristupa temi, iskustvenog učenja i samostalnog rada.
Što nam preostaje? Pogledati galeriju i prijaviti se na sljedeću HOWtoWOW radionicu, na kojoj će nam Adrian Wheeler otkriti sve tajne B2B media writinga!
O radionici
How to Go From Brief to Gold or How I Dress Mostly From H&M Yet Still Got a Gold Lion for Diesel
Ponekad imamo osjećaj da se zvijezde trebaju poklopiti za dobar TV spot ili video – koncept, glumci, art direkcija, scenarij, budžet, ideja, redatelj, glazba, nabava, montaža, statisti, atmosfera, produkcija, scenografija, efekti, vrijeme… ma samo par stvari.
Ipak, jeste li se pitali postoji li način na koji brief možete lakše pretočiti u kvalitetan scenarij, a onda snimiti nešto što će izazvati ovacije klijenata? Kako unutar ograničenog budžeta isproducirati projekt koji će izgledati kao milijun dolara? Muke po kastingu, najpodcjenjenijem segmentu procesa – kako odabrati pravo lice i pridružiti ga odgovarajućoj ulozi? A što s glazbom?
Puno je pitanja koja nas muče. Zato smo doveli nagrađivanog redatelja Alija Alija, koji nam je pokazao svoje neobično umijeće režiranja i proveos kroz pedantan kreativni proces. Ako procesa uopće ima.
Na ovoj dinamičnoj radionici projekti će se izmjenjivati svakih 90 minuta, a pomoću različitih primjera te raznolikih pristupa u svoje ćete se agencije vratiti s tajnama zanata u malom prstu. Skupino Craft na IdejiX 2020. – pazi se!
Povedite sa sobom i svojeg najhrabrijeg kolegu, jer ova je radionica za neustrašive. Čeka vas prava Halloween atmosfera. Brrr…
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Svima koji žele bolje razumjeti stvaranje videa i vizualne umjetnosti, a obavezno produkciji i kreativnim odjelima koji su uključeni u osmišljavanje i realizaciju videouradaka.
O predavaču
Jedan od top 10 advertising redatelja na svijetu (da, NA SVIJETU) po Gunn Reportu svoju je titulu obranio i ove godine postavši dvostrukim zlatnim prvakom u Cannesu.
Redateljski prvijenac bio mu je slavni “Never Say No to Panda”, s kojim je osvojio prvo zlato, ostvario skromnih 100 milijuna pregleda na YouTubeu te ga je prestižni Guardian imenovao jednom od najgledanijih viralnih kampanja svih vremena, a prije samo nekoliko mjeseci ponovno je okrunjen na Cannes Lionsu 2019 s projektom “Be a Follower” za Diesel.
Inovativnog Alija upoznali ste na Danima komunikacija, gdje vas je osvojio svojim predavanjem, nakon kojeg smo svi željeli naučiti više od jednog od najgenijalnijih umova generacije. Zato smo ga nakon Rovinja doveli u Zagreb s potpuno novim sadržajem i radionicom punom savjeta za cjelodnevno putovanje u srž kraftovske inovativnosti koje ne želite propustiti.
Agenda
31. 10. 2019. (četvrtak)
09:00 – 09:15
Registracija
09:15 – 10:45
Session 1
10:45 – 11:00
Coffee break
11:00 – 12:30
Session 2
12:30 – 13:30
Lunch break
13:30 – 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o video produkciji.