7.11.2016.
Chris Lee
PR strategies in advertising
Predavač
prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
Analiza sinteze PR-a i oglašavanja
Znate što je važno u PR-u i oglašavanju? Postavljati prava pitanja, mjeriti relevantne pokazatelje i imati dosljedan ton komunikacije. Ima toga još mnogo, previše da bi stalo u jednu radionicu, a kamoli u jednu rečenicu. Chris Lee ipak je pokušao.
Lee je ostavio snažan dojam. Unatoč ogromnom znanju i iskustvu, nevjerojatno je ležeran i pristupačan. Objasnio je PR iz temelja do vrhova, a i oni upoznati s područjem imali su štošta za naučiti.
Polaznici su radionicu ocijenili vrlo dobrom, pri čemu bi je 85 % njih preporučilo svojim kolegama ili klijentima. Posebno su pohvalili jasnoću prezentacije, sintezu svih elemenata PR-a, analizu komunikacije prema bloggerima te konkurentnost, suvremenost i primjenjivost obilja praktičnih primjera.
Sljedeću vrlo disruptivnu HOWtoWOW lekciju održat će nam jedan jako tvrdoglav čovjek, Mark Shayler. Ne propustite HOWtoWOW radionicu 7. prosinca!
O radionici
Cilj ove dinamične i multidisciplinarne radionice, prve u sklopu HOWtoWOW akademije koja spaja PR i oglašavanje, je pokazati kako se točno isprepliću advertising i PR, koje su PR strategije na raspolaganju za integraciju u advertising i kako se plaćeni mediji koriste za postizanje PR efekta.
Uz pomoć PESO modela (Paid, Earned, Shared, Owned media), Chris Lee će implementirati klasične PR taktike u digitalne medije s ciljem realizacije još efektnijih digitalnih kampanja.
Možda najzanimljiviji segment ove radionice bit će upoznavanje s influencerima i njihovim načinima rada što je od velike važnosti prilikom osmišljavanja taktika za pitchiranje novinarima ili blogerima.
Trening neće ostati samo na riječima, sve će se prevesti u brojke radi čega će veliki dio agende činiti PR metrika za mjerenje uspješnosti vaše nove, osvježene kampanje.
O predavaču
Chris Lee je prije svega stručnjak za PR i za digital. Te specijalnosti je usavršio na poziciji Global Head of Digital Knowledge u međunarodnoj agenciji Grayling, gdje je vodio razvoj digitalnih vještina za sve timove kroz više od 30 ureda u preko 20 zemalja svijeta. Prije toga je radio kao voditelj globalnih kampanja, pr. kompletan content marketing i launch Phillips linije njege za muškarce na društvenim mrežama ili vođenje internacionalnih programa suradnje s blogerima za proizvođača računalnih igrica Ubisoft. Između ostalog, Chris je bivši novinar koji je pisao o novim tehnologijama pa mu ni taj svijet nije stran. Danas ima svoju agenciju za savjetovanje, akreditirani je PRCA-in trener i bavi se vođenjem edukacijskih programa za eConsultancy, BrightonSEO, Virgin i druge.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Prijava sudionika i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Uvod i stanje u industriji. Integracija PR-a i oglašavanja, PESO model. Planiranje za PR i digitalne medije - klasične PR taktike.
10:45 - 11:00
Stanka za kavu
11:00 - 12:30
Kako influenceri funkcioniraju i kako im pitchirati. Rad u grupama i vježbe pitchiranja.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
PR metrika i mjerenja. Zaključak.
15:00
Kraj radionice
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su certifikat o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o PR taktikama u oglašavanju.
Pogledaj ostale radionice
Mark Shayler
Disruption
Christopher Lee Ball
A day in the life of your digital strategy