9.7.2013.

Dave Birss

Vodič kroz kreativni um

4.86

predavač

4.50

prezentacija

4.73

sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Hrana za mozak

Jedan je simpatični Škot po imenu Dave u sklopu HOWtoWOW akademije održao radionicu na temu kreativnosti. I nije to bio bilo koji Dave, već Dave Birss, čovjek bogatog agencijskog iskustva, začetnik tvrtke Additive, urednik časopisa Drum i podcasta Future of advertising.

Tema kreativnosti pretresala se uzduž i poprijeko; od odgovornih i neodgovornih moždanih vijuga i režnjeva do klokana u advertisingu, neprocjenjivosti spavanja, povijesnih zabluda o kreativnosti i mogućnosti koje otvaraju internet i nove tehnologije. No ono što je Dave poželio da njegovim polaznicima uvijek ostane na umu može se sažeti u svega par rečenica: kontinuirano hranite svoj um kvalitetnim sadržajima iz svih sfera života; kreativnost se svodi na rekombiniranje poznatih elemenata na nov način i, što više što različitijih elemenata sakupite, bolje ćete kombinacije moći tvoriti. Kada vaši postupci nisu vođeni očekivanjem koristi, često se divne i neočekivane stvari izrode. Stoga se bavite stvarima radi njih i sebe samih. Obratite pažnju na ljude, sjajne ideje dolaze iz malih uvida o specifičnostima ljudskog ponašanja zato nastojte primjećivati stvari koje drugima promiču i, prije i poslije svega, uživajte u tome što radite jer… Ozbiljni ljudi smišljaju samo ozbiljne ideje, a u ozbiljnim idejama nitko ne uživa.

Naši su đaci najsrdačnije pohvalili predavačevu energičnost, opuštenost, pristupačnost, modne odabire i stručnost te bi svi od reda radionicu preporučili kolegama. Za ovosezonske je pak HOWtoWOW preporuke krajnje vrijeme jer se već 10. 3. održava posljednja radionica prije jeseni; Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju Gurdeepa Purija. Saznajte više i prijavite se! Mozak treba hraniti kvalitetnim sadržajima :)

O radionici

Uobičajeno shvaćanje kreativnosti je da se radi o čarobnom momentu kada nam ideje dolaze niotkuda. No to nije slučaj. Kreativnost je proces u kojem treba slijediti korake nekim redom kako bi došli do izvrsne ideje. Zato ćemo pogledati kreativni proces i pokazati vam kako doći do više i boljih ideja.

U krajnjoj liniji, što je zapravo kreativni proces? Kako mozak funkcionira, kako radi poveznice, kako doći do onog ‘eureka’ momenta? Polaznici ove radionice imat će prilike uživo sudjelovati u demonstracijama ključnih principa kreativnosti i svježih ideja. Kreativne i brainstorming tehnike bit će ilustrirane primjerima izvanredne marketinške prakse. Vidjet ćemo i kako na kreativni proces vidi moderna neuro znanost ne bi li shvatili kako mozak smišlja ideje.

Ova inspirativna radionica analizirat će i velike kreativne mogućnosti koje nudi tehnologija koje do sada nitko nije radio te će dokazati kako trendove u tehnologiji možemo iskoristiti u našoj komunikacijskoj praksi.

O predavaču

Dave Birss proveo je godine kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup. Danas vodi Additive, tvrtku primarno fokusiranu na inspiriranje i treninge u marketinškoj industriji. Vodi ‘the Future of Advertising podcast’ dostupan na iTunesima, te je autor izvrsne knjige ‘A Used Guide to the Creative Mind’.

Ove godine bio je član Cannes žirija za Digital Advertising gdje je pregledao stotine radova, odmah isključio mnoge, diskutirao par desetaka te popis s kolegama iz žirija sveo na sve 3 nagrađena.

Agenda

7. kolovoza

09:00 - 09:15

Registracija sudionika

09:15 - 10:45

Od kuda dolaze ideje: Analiza kreativnih procesa i moderne neuro znanosti. Kako mozak smišlja ideje. Praktična primjena.

10:45 - 11:00

Stanka za kavu

11:00 - 12:30

Kreativne tehnike: Većina marketinških ideja može se kategorizirati. Analiza tih kategorija i primjera korištenja tih tehnika. Grupni rad na briefu.

12:30 - 13:30

Stanka za ručak

13:30 - 15:00

Kreativne mogućnosti: Tehnologija omogućava realizaciju novih ideja koje još do sada nisu nikada napravljene. Analiza kretanja u tehnologiji i primjena kroz grupni rad na briefu.

15:00

Završetak radionice i podjela priznanja