8.11.2022.
David Cuen
How to Bring People Together Through Social Media
PREDAVAČ
SADRŽAJ
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Ako još niste čuli, generičku je komunikaciju pregazilo vrijeme…
Desna strana mozga = emocija; lijeva strana = logika. Sadržaje na društvenim mrežama konzumiramo ili logikom (koja voli edukativne sadržaje, vijesti i druge ozbiljne informacije) ili emocijom, što je ključna informacija za kreatore sadržaja, naučio vas je vaš novi omiljeni predavač – David Cuen!
Jeste li znali da se društvenim mrežama koristi 4 710 300 000 osoba? Čak 58 %
stanovništva, od kojih svatko ima jedinstvenu kombinaciju stavova i afiniteta. I zato nas je David naučio da, uz munjevit napredak tehnologije koja sve vidi i sve zna, generičkoj komunikaciji na internetu više nema mjesta. Poručio je i da je red zasukati svoje rukave te pažljivo slušati ljude koji čine naše zajednice na društvenim mrežama.
Osim što vam je dao hrpu korisnih statistika, savjeta i informacija, jako ste pohvalili i njegovu toplinu, angažiranost i način prezentiranja. Pa kad je već tako, David se pobrinuo i za to da ne morate poskrivećki kao paparazzi loviti slajdove mobitelom. Osigurao vam je svoju prezentaciju za lijepu uspomenu i dugo sjećanje!
O radionici
Uvijek kada pomislite da sve znate o misteriji zvanoj društvene mreže, pronađe se neka nova prepreka zbog koje morate šefu objašnjavati pad reacha i engagementa. Toj je priči došao kraj ovom HOWtoWOW radionicom Davida Cuena, marketinškog stručnjaka koji je otkrio sve tajne social media engagementa kako biste kreirali pamtljiv sadržaj te izgradili snažan i dugoročan odnos sa svojom online zajednicom.
Stvaranje engagementa postalo je esencijalno u digitalnom svijetu jer društvene mreže definiraju uspjeh brenda. Radeći kao Marketing Executive, David je iz prve ruke naučio kako prodrijeti u um ciljane publike i primijeniti to znanje radi povezivanja ljudi i brendova. Na ovoj radionici imali ste jedinstvenu priliku upiti sve Davidovo znanje i naučiti pravu vrijednost engagementa, ključne principe komuniciranja s pratiteljima i kako se istaknuti u uzburkanim vodama društvenih mreža.
KOME JE OVA RADIONICA NAMIJENJENA?
Od ove radionice imali su koristi agencijaši i oglašivači koji žele naučiti kako povećati engagement i kreirati učinkovitu strategiju za stvaranje kreativnog contenta za društvene mreže.
O predavaču
David Cuen (Photo: Domestika) marketinški je genijalac koji, prethodno za Instagram i BBC, a sada za Booking.com, svakodnevno predvodi svjetske timove content creatora te stvara svrhovite strategije s isključivo najkvalitetnijim rezultatima!
Nije lako skupiti preko 20 godina iskustva u strategijama community buildinga, brand marketinga i tržišnih komunikacija, a David je sve to radio za globalne kompanije poput BBC-a, gdje je sa svojim timom stvarao i nadgledao strategiju društvenih mreža na 29 jezika, i Instagrama, gdje je vodio Community Channel kanale i koordinirao PR tim za osiguravanje brand engagementa.
Sada ga je profesionalni put doveo u Booking.com, gdje je kao Director of Content Communities zadužen za sav content koji brend stvara i komunicira, a kaže da je najsretniji kada uspije integrirati poslovne ciljeve s različitim kulturama, vremenskim zonama i jezicima.
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o stvaranju contenta na društvenim mrežama.
Agenda
8. 11. 2022. (utorak)
10:00 - 10:15
Registracija
10:15 - 11:45
Session 1
11:45 - 12:00
Coffee break
12:00 - 13:30
Session 2
13:30 - 14:30
Lunch break
14:30 - 16:00
Session 3
16:00
The end